וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: צוללים גם בגביע

ויאריאל המשיכה לאכזב עם 1:1 מול פוארטולנו מהליגה השלישית, מאיורקה ואוואט הפסידו 2:1 בויאדוליד

היה אפשר לצפות שאחרי התבוסה המדהימה של ריאל מדריד לאלקורקון בגביע המלך הספרדי, שאר הקבוצות שהתמודדו הערב (חמישי) כבר ייקחו את המשימה בהרבה יותר רצינות. ובכן, אולי זה היה המצב בתיאוריה, אך בצד המעשי יותר, הקבוצות הקטנות המשיכו לעשות חיים קשים למועדונים הגדולים. ויאריאל סיימה בתיקו 1:1 מאכזב עם פוארטולנו מהליגה השלישית, בעוד ראסינג סאנטנדר הפסידה 1:0 לסלמנקה מליגת המשנה. ויאדוליד השיגה ניצחון ביתי מעודד, 1:2 על מאיורקה עם דודו אוואט.

ויאריאל, שמתקשה מאוד בעונה הנוכחית גם ככה, המשיכה במסע הנוראי שלה, כשלא הצליחה לגבור על יריבתה הנחותה. פוארטולנו עלתה ליתרון כבר בדקה ה-14, אבל נותרה ב-10 שחקנים לאחר שהמגן שלה, פלגרינה, ראה את הכרטיס האדום מיד לאחר המחצית. ויאריאל מצאה את השיוויון בדקה ה-65 משער של רוברט פירס, ביום הולדתו ה-36 , אבל קבוצתו של ארנסטו ואלוורדה לא הצליחה למצוא שער ניצחון מול 10 שחקנים מהליגה השלישית, וייאלצו להשלים את העבודה במשחק הבא.

דודו אוואט ומאיורקה נחלו הפסד חוץ, אבל יתנחמו בכך שלפחות הצליחו להבקיע, מה שאמור לעזור להם בגומלין. ויאדוליד עלתה ליתרון כבר אחרי 3 דקות, כשכדור שהוגבה לרחבה מצא את ארזו, שעצר, ובעט מהאוויר והכניע את אוואט. מאיורקה השוותה בדקה ה-28 מפנדל אותו בעט מארטי, אבל דייגו קוסטה כבש את שער הניצחון בדקה ה-79, ונתן לקבוצתו יתרון לקראת הגומלין.

גם ראסינג סאנטנדר כאמור איכזבה מאוד הערב, ולא הצליחה למצוא כלל את הרשת בחוץ מול יריבתה מליגת המשנה, סלמנקה. המארחים התגוננו במרבית שלבי המשחק, אבל הצליחו להפתיע ולכבוש את שער הניצחון בדקה ה-88, כשקיבלו פנדל, אותו ניצל עד תום סביליה. עתה תיאלץ סנטאנדר לחזור אל ביתה, ולהושיע את עצמה מול אוהדיה הביתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully