וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחא: ים של דמעות בשתי עיניי

למרות הכאבים שגרמו לה להתמוטט ולפרוץ בבכי, הצליחה לנצח ווז'ניאקי את זבונורבה 0:6, 7:6, 4:6. סאפין עבר את אנדרייב

טורניר המאסטרס בדוחא זימן אליו את מיטב הטניסאיות שעולם, והבטיח לא מעט מאבקים מעניינים, אבל ספק אם יתקיים סיום של משחק כה דרמטי כפי שנראה היום (חמישי), בניצחונה של קרוליין ווז'ניאקי על ורה זבונורבה. הדנית היתה בדרכה לניצחון, אבל נאלצה להיאבק עם כאבים נוראיים בירכה, שגרמו לה לבכי בלתי נשלט בין נקודה לנקודה. לבסוף, אחרי קרוב ל-3 שעות, חגגה הדנית ניצחון שני בבית הלבן, 0:6, 7:6, 4:6. עבור זבונורבה היה זה המשחק הראשון בטורניר.

ווז'ניאקי פתחה מצויין את המשחק, ונהנתה מאחוזים טובים בהגשה כדי לגבור על יריבתה בקלילות, 0:6. אלא שהרוסיה לא הרימה ידיים, שיפרה את האחוזים שלה במערכה השניה, וגררה את הדנית לשובר שיוויון, אותו ניצחה לבסוף. ווז'ניאקי, שמתמודדת מזה מספר שבועות עם בעיות בירך, קיבלה טיפול בקרח, שנועד להרגיע מעט את האזור, והצליחה להוביל 1:3 בפתיחת המערכה השלישית, אבל הכאבים החלו להכריע, ואיפשרו לזבונורבה לחזור.

במצב של 4:5 לדנית, כשהיא מוליכה 15:30, נשכבה ווז'ניאקי על המגרש כשהיא נאנקת מכאבים, ונזקקת לעזרה בכדי לקום. מבעד לדמעות, המשיכה הדנית לשחק, והציגה משחק לחימה מעורר השראה, בדרך לניצחון 4:6 במערכה ו-1:2 במשחק כולו.

מי שכבר הבטיחה את עלייתה היא סרינה וויליאמס, שסיימה את הופעתה בבית החום עם מאזן של 0:3 אחרי ניצחון 2:6, 4:6 על אלנה דמנטייבה. סרינה ידעה שהפסד שלה לרוסיה ידיח סופית את אחותה ונוס מהטורניר, ונלחמה כמו שהיא יודעת תוך שהיא מנצלת עוד יום הגשות נורא של דמנטייבה (10 שגיאות כפולות).

במשחק השלישי של הערב שמרה אחותה הגדולה ונוס, שהפסידה את שני משחקיה הראשונים, על סיכוי להעפיל לשלב הבא אחרי שניצחה בקרב מותח את סבטלנה קוזנצובה 2:6, 7:6, 4:6.

רוסיה מפנה את הדרך לסאפין

בטורניר הגברים בסנט פטרסבורג (סך פרסים של 750 אלף דולר) המשיך מראט סאפין למשוך את מירב תשומת הלב. המדורג ראשון בעולם לשעבר, בטורניר הלפני אחרון שלו לפני שהוא תולה סופית את המחבט אחרי טורניר פאריס בשבוע הבא, עלה לרבע הגמר אחרי שגבר על בן ארצו איגור אנדרייב. סאפין הוליך 3:6, 0:1 לפני שאנדרייב פרש בגלל פציעה בברכו.

יריבו הבא של סאפין יהיה דניס איסטומין (101 בעולם), שניצל את פרישתו של המדורג ראשון בטורניר, מיכאל יוז'ני, שכאבים בגבו הכריעו אותו במצב של 2:6, 1:2 לאוזבקי. פרישתם של אנדרייב ויוז'ני אף סייעה לאנדי רם ויוני ארליך, שהיו אמורים לפגוש את הצמד הרוסי בסיבוב הבא של טורניר הזוגות ועלו עקב פרישתם הכפולה אוטומטית לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully