וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "עם כל הכבוד, אנחנו לא ברצף של 20 ניצחונות"

29.10.2009 / 18:35

לאחר הניצחון על הפועל חיפה, מוריד מאמן בני יהודה ציפיות לקראת עכו: "ניצחנו רק משחק אחד. אסור לנו לבוא שאננים"

בני יהודה ערכה הערב (חמישי) אימון טקטי באצטדיון בלומפילד, לקראת משחק החוץ נגד הפועל עכו בשבת. סגל מלא עמד באימון הערב לרשותו של המאמן, גיא לוזון, כשגם הקפטן, אסי בלדוט, שסובל עדיין משברים בצלעות, ערך אימון מלא, אבל לא צפוי להיות בסגל בשבת. על פי התרגול מתכוון לוזון לבצע שינוי אחד לעומת ההרכב שפתח בניצחון על הפועל חיפה בשבת שעברה, כאשר חסן אבו זייד צפוי לפתוח בקישור האחורי על חשבונו של הקשר הקרואטי סיניסיה ליניץ' המאכזב. לוזון ממשיך במגמה ההתקפית ותירגל שוב את משה ביטון בצוותא עם אלירן עטר בחוד ההתקפה.

הבלם דין מורי והקשר לירוי צעירי שנטלו חלק אמש במשחק האימון של הנבחרת הצעירה, ערכו אימון חלקי. המאמן לוזון הזהיר לפני האימון את חניכיו משאננות וזלזול לקראת המשחק נגד העולה החדשה. "עם כל הכבוד לנו, ניצחנו רק משחק אחד ואנחנו לא ברצף של 20 ניצחונות או משהו כזה", אמר הערב לוזון לוואלה! ספורט. "אין שום סיבה שנבוא לא מוכנים או שנחשוב שזה הולך להיות משחק קל. נבוא בשיא המוכנות ואסור לנו לבוא שאננים. אנחנו צריכים להביא את העקרונות ההתקפיים שלנו לידי ביטוי גם בשבת. יש לנו תבנית משחק מאוד ברורה מבחינה התקפית, כפי שיש לנו תבנית ברורה בחלק ההגנתי".

המאמן שאהב את התצוגה ההתקפית של שחקניו בשבת שעברה ממשיך שוב במערך של שני חלוצים, במטרה להיות מוכן לקראת משחק נגד קבוצה שצפויה להסתגר בהגנה: "קבוצה טובה זו קבוצה שיודעת לשחק במגוון של מערכים ובטח לא להיות מקובעת. אנחנו יכולים לשחק בכל מערך שניבחר כי השחקנים שלי מאומנים לכך".

על היריבה שלו, אמר המאמן: "אנחנו נצטרך למצוא את הפתרונות לכל יריב ואם היריב יקשה עלינו נצטרך להיות מספיק בוגרים וסבלניים בכדי לפתור את הבעיות שנוצרות לנו במשחקים. מבחינתי אין שום בעיה שהיריב ישחק איך שהוא יבחר, אנחנו נצטרך למצוא פתרון לכל בעיה". ארגון האוהדים "אריות יהודה", אירגן בסיוע עיריית תל אביב הסעות חינם עבור אוהדי הקבוצה שירצו להגיע למשחק בשבת. ההסעה תצא בשעה 16:00 מרחוב האצ"ל בשכונת התקווה.

לפני האימון העניקו מנכ"ל המועדון משה דמאיו וקפטן הקבוצה אסי בלדוט חולצה ממוסגרת לחלוץ העבר, זכי מזרחי, שהיה מכוכבי הקבוצה בשנות ה-60. מזרחי הגיע יחד עם נכדו, שבא להצטלם עם שחקני הקבוצה לקראת מסיבת בר מצוותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully