וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראש כבר בברצלונה

29.10.2009 / 8:57

אחרי ההעפלה ליורוקאפ, הפועל ירושלים מצפה להגרלה אטרקטיבית ביום ו' בברצלונה. האנטר: "יש פה כימיה מצוינת"

יותם רונן

תקציר המשחק באדיבות ערוץ 1
www.iba.org.il

הפועל ירושלים העפילה אמש (רביעי) לשלב הבתים של היורוקאפ לאחר ניצחון 79:88 על רואן הצרפתית במלחה, במשחק שהיה בשליטתה המלאה של הקבוצה לאורך כל הדרך. אם ליכולת הטובה של דיז'ון תומפסון וטרה סימונס במדי האדומים כבר התרגלנו, הרי שגם יוגב אוחיון וברנדון האנטר הציגו לראשונה משחק טוב, כשאת היכולת של הגארד ניתן להסביר בעבודה שעשה איתו המאמן גיא גודס, שבין היתר נתן לאוחיון מעט ביטחון לאחר היכולת הלא משכנעת בניצחון בליגה על מכבי ראשון לציון.

בירושלים כבר מסתכלים לכיוון הגרלת שלב הבתים, שתיערך ביום שישי בברצלונה, אליה ייצא המנכ"ל גידי דודי במהלך היום. בתוך הקבוצה יש רצון לקבל הגרלה אטרקטיבית עם קבוצות איכותיות, כשבין השמות המדוברים נמצאים ולנסיה, אותה מאמן נוון ספאחיה, חובנטוד בדאלונה, דינמו מוסקבה ונימברוק של מולי קצורין. בקבוצה יתרכזו בחודש הקרוב בליגה, כאשר החל מה-24 לנובמבר תיכנס ירושלים לשישה שבועות אינטנסיביים של שני משחקים בשבוע, כשבאמצע פגרת חג המולד.

"שיחקתי באירופה בשנתיים האחרונות, ככה שאני יודע מה לצפות. מהכישרון שאני רואה בהפועל יש לנו סיכוי לא רע, אבל זה הולך להיות קשה בהרבה", אמר הפורוורד דיז'ון תומפסון לאחר המשחק מול הצרפתים, בהתייחסו להמשך הדרך באירופה, "נצטרך לדעת לנצח בחוץ, אבל גם אם נפסיד, נצטרך לדעת לעשות את זה בדרך טובה, כי במשחקים האלה גם ההפרשים חשובים. יהיה יותר קשה לשחק שני משחקים בשבוע, כי אנחנו משחקים בימי ראשון בליגה, ובשלישי באירופה, אבל נדע להסתגל לזה".

ברנדון האנטר, שכאמור רשם משחק טוב עם 18 נקודות ו-6 ריבאונדים במשחקו המלא הראשון בשורות ירושלים אמר בסיום: "כיף לשחק פה מול הקהל הביתי, הרגשה ממש טובה. אני חושב שעדיין לא ראיתם את ברנדון האנטר האמיתי, אני משתפר בכל משחק. יש פה כימיה מצוינת, כולם מנסים לעזור לי. מרגע הנחיתה שלי פה כולם דואגים לי. אנחנו חייבים לעבוד קשה בכל יום, ולהסתכל על כל משחק בנפרד. אפשר ללכת רחוק ביורוקאפ, ואולי אפשר לדבר על פיינל פור אפילו, זו המטרה".

בירושלים מדברים על חיזוק בעמדת הגארד לקראת שלב הבתים של היורוקאפ, כשגודס מבין את העומס שנופל על הגארדים יוגב אוחיון ויובל נעימי. בירושלים, בכל מקרה, לא יחליטו על חיזוק עד למועד ההגרלה, וזהות היריבות שאיתה יתמודדו. "אין לי בעיה עם העומס, אני רוצה להתמודד עם זה ולקבל דקות. אחרי המשחק אני מרגיש עייף אחרי המשחק, אבל במהלך המשחק הקהל נותן אנרגיות", אמר יובל נעימי, "אני לא מסתכל יותר מדי במה הקבוצה תביא או לא תביא. אני מתעסק בכדורסל ואני אמשיך להתעסק בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully