וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: ניצחונות קלים לברמן, באיירן ושאלקה

למדו מההדחות של דורטמונד ושטוטגרט. פרנקפורט - באיירן 4:0, ברמן - קייזרסלאוטרן 0:3, שאלקה - מינכן 1860 0:3

ההדחות המפתיעות של דורטמונד ושטוטגרט, גרמו לקבוצות הבכירות להגיע מרוכזות וחדות יותר הערב (רביעי) כאשר נמשך הסיבוב השלישי של משחקי הגביע הגרמני. ורדר ברמן, מחזיקת הגביע למי ששכח, עשתה את העבודה עם 0:3 ביתי על קייזרסלאוטרן ושאלקה גברה באותה תוצאה בחוץ על מינכן 1860.

תומאס שאף פתח בהרכב חזק יחסית מול קייזרסלאוטרן מהבונדלסיגה השנייה, אך איפשר למחליפים כמו טים בורובסקי ומרסלו מורנו הבוליביאני לצבור ביטחון בהרכב הראשון. דווקא המגן הפיני פטרי פסאנן היה זה שהעניק את היתרון לברמן בדקה ה-28, ובורובסקי לקח את ההזדמנות שניתנה לו בשתי ידיים והבקיע את השני בדקה ה-39. טורסטן אוהרל המחליף חתם את התוצאה בדקה ה-76.


אחרי שהודחה לפני שנה בשלב רבע הגמר, רוצה באיירן מינכן ללכת הפעם עד הסוף והערב היא דאגה לגמור את העבודה מוקדם מאוד בקומרזבאנק ארנה של פרנקפורט, כשמירוסלב קלוסה כובש צמד מהיר בדקות 14 ו-19 ומרגיע את לואי ואן חאל על הספסל. תומאס מולר כבש את השלישי בדקה ה-29, לוקה טוני שזכה לראות קצת דשא קבע 0:4 בדקה ה-52 ולמעשה חתם את התוצאה.

אחרי ה-3:3 בקרב הצמרת מול המבורג, טיילה הערב שאלקה באליאנץ ארינה מול מינכן 1860 מליגת המשנה עם 0:3, כאשר שחקני ההגנה הם אלה שהעלו את הקבוצה לשלב הבא. ראפיניה הברזילאי כבש בדקה ה-41 ובנדיקט הוודס נעץ את השני ברשת של גאבור קיראלי ההונגרי בדקה ה-48. בלם הנבחרת הצעירה לא הסתפק בכך והשלים צמד אישי בדקה ה-81.

במשחק נוסף:
הופנהיים - קובלנץ 0:4
להופנהיים: סיאד סליחוביץ' (50), ודאד איביסביץ' (67), מייקוסל (71), מרווין קומפר (90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully