וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2:3 לנבחרת הצעירה על רמה"ש במשחק אימון

28.10.2009 / 21:03

ריקן, ביטון ועומר דמארי כבשו עבור הנבחרת מול יריבה ששיחקה באגרסיביות יתרה. איוניר: "לשמחתנו זה נגמר בשלום"

הנבחרת הצעירה ניצחה הערב (רביעי) 2:3 את עירוני רמת השרון מהליגה הלאומית, במשחק אימון שנערך במגרש האימונים ליד אצטדיון רמת גן. בכל למעשה סיימה הנבחרת מחנה אימון מקוצר בן יומיים, שהיווה למעשה את תחילת ההכנות לקראת צמד המשחקים נגד מונטנגרו בחוץ (14 בנובמבר) ובולגריה בבית (18 בנובמבר) במסגרת קמפיין מוקדמות אליפות אירופה לנבחרות צעירות.

מאמן הנבחרת, מוטי איוניר, לא זימן את הלגיונרים רמי גרשון, גיא אסולין ובן סהר למחנה וזאת במטרה לבחון את שאר שחקני הסגל. שני שחקני מכבי חיפה, מוחמד גדיר ובירם כיאל, שנטלו חלק בשני האימונים אתמול והיום, שוחררו מהמשחק הערב בגלל פציעות. גדיר התלונן על רגישות בקרסול וכיאל טען לעייפות.

המשחק עצמו היה חלש והתאפיין בעיקר במשחק אגרסיבי מאוד מצדם של שחקני רמת השרון, שהרבו לבצע עבירות גסות על שחקני הנבחרת. אחרי מחצית ראשונה מאופסת נפלו כל חמשת השערים בחלקו השני של המשחק. אבי ריקן (58), דודו ביטון (71) ועומר דמארי (86) כבשו לצעירה, אור אוסטוינד בפנדל (55) ובן פלאח (81) כבשו לרמת השרון. שוער רמת השרון, גל ניר, הורחק בדקה ה-70 אחרי שפלט מילים מיותרות לעברו של השופט זיו אדלר. גם הניגרי דימקאו פידליס הורחק משורות קבוצת הליגה הלאומית.

הרכב הנבחרת: בוריס קליימן, עודד אלקיים, דין מורי, ישראל ראש, רחמים צ'קול, אלמוג כהן, רן אבוקרט, ציון צמח, תומר סוויסה, טל בן חיים, דודו ביטון. כן שותפו: צליל חתוכה, אוראל דגני, טוטו תמוז, אבי ריקן, עידן ורד, לירוי צעירי, עומר דמארי וביברס נאתכו.

"היה משחק קצת אלים, אבל אין מה לעשות, לפעמים אתה יכול להגיע גם למשחק רשמי ולהיתקל באותה רמת משחק אגרסיבית", אמר המאמן איוניר בסיום המשחק. "אף אחד לא מבטיח שבמשחקים הבאים לא ניתקל באותה רמת אגרסיביות וכניסות. לשמחתנו זה נגמר בשלום ובלי נזקים, אבל צריך לחשוב טוב טוב לפני שנעשה משחקי אימון להבא.

"אי אפשר להיות מרוצה מהמשחק עצמו, התאורה חשוכה מדי וגם המגרש לא מי יודע מה, בסך הכל משחק האימון נועד לבחון את הסגל. חסרנו הרבה שחקנים וחלק מהשחקנים שיחקו לפני יומיים 90 דקות והעדפתי להקל עליהם. רציתי לבדוק את כושרם של כמה שחקנים ואת מה שהייתי צריך לראות - ראיתי".



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully