וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאריסה הודחה מהגביע היווני

טועמה שיחק 74 דקות בהפסד לאריסה 2:1 לאתניקוס אולימפיאקוס. טורקיה: 86 דקות לבלילי בניצחון אנטליהספור

אחרי שני ניצחונות רצופים במסגרת הליגה שהיו גם הראשונים שלה העונה, ציפתה לאריסה להמשיך במומנטום החיובי גם בגביע. אלא שללא שמעון אבוחצירא המושעה (זכר להרחקה מיום ראשון) נוצחה הקבוצה 2:1 בידי אתניקוס אולימפיאקוס המשחקת בליגה השנייה.

רוג'ריו העלה את המארחים ליתרון בנגיחה בדקה החמישית, שער עצמי של קקארס בדקה ה-41 איפשר ללאריסה לחזור למשחק, אבל המילה האחרונה הייתה של חבייר אובידס הארגנטינאי, ששלח כדור מחוץ לרחבה אל הרשת בתוך תוספת הזמן. סלים טועמה הציג משחק בינוני והוחלף בדקה ה-74.

אגב, אתמול הודחה מהמפעל גם אולימפיאקוס הגדולה, שהפסידה 3:1 לפנסריאקוס מהליגה השנייה. בעקבות התוצאה זרקו היום אוהדים של האלופה היוונית פצצה קטנה בסמוך למשרדי המועדון באתונה. באותה שעה לא היו אנשים במקום והאירוע הסתיים ללא נפגעים.

*** בלגיה: יואב זיו שיחק 90 דקות ואבי סטרול שיחק 81 דקות בניצחון לוקרן 0:2 על טוביזה בגביע הבלגי. עומר גולן לא נכלל בסגל. טומו שוקוטה וחסן אל מועטז כבשו את השערים לזכותה של לוקרן.

*** טורקיה: פיני בלילי שיחק 86 דקות, כשאנטליהספור גברה בפנדלים 6:7 על מרסין מליגת המשנה, אחרי 2:2 בתום 120 דקות במסגרת הסיבוב השלישי של הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully