וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: הכיכר אדומה מבושה

חימקי חוזרת למוסקבה אחרי שהובסה 101:66 מול פנאתינייקוס. פילזן ניצחה את פרטיזן, ברצלונה הביסה את ציבונה 59:81

המחזור השני של היורוליג נסגר הערב (חמישי), ולאחר שאתמול נרשמו כמה הפתעות, הפעם כל הגדולות חזרו עם הניצחון. פנאתינייקוס אירחה את המפתיעה של המחזור הקודם, חימקי מוסקבה, שגברה על ריאל מדריד, אבל מול אלופי אירופה זה היה סיפור אחר, והיוונים הביסו את הרוסים 66:101. ברצלונה כלל לא התקשתה בבית מול ציבונה זאגרב והביסה אותה 59:81.

סיינה, שהרשימה מאוד במחזור הבכורה, עשתה זאת שוב, הפעם כשהביסה בביתה את זל'גיריס קובנה, 64:84. אפס פילזן, שהופתעה ונוצחה במחזור הראשון, התאוששה בבית עם ניצחון 67:77 על פרטיזן בלגרד. מארוסי, שכמעט וגברה על צסק"א מוסקבה במחזור הקודם, חזרה עם ניצחון חוץ גדול על לובליאנה, 75:81, בעוד ריטאס לא התקשתה מול אורלאן בחוץ, 62:69.

בית א'

ברצלונה - ציבונה 59:81

לא נראה שמישהו בדרך לעצור את הקאטלנים. אחרי שהביסו במחזור הראשון את פנרבחצ'ה/אולקר בחוץ, הביאה ברצלונה הרבה נחת הביתה, והתעללה הפעם בציבונה. הפתיחה עוד היתה צמודה, כשברצלונה מחזיקה ביתרון 3 בלבד, אבל אז הגיעה ריצת 14:23 ובמחצית זה כבר 12. ציבונה נרדמה בפתיחת המחצית ואיפשרה למארחים לעלות עד 25 הפרש, ומשם כבר לא היתה דרך חזרה.

חואן קרלוס נבארו שוב הצטיין עם 20 נקודות, בעוד טרנס מוריס מסייע עם 15 נקודות משלו, ורוג'ר גרימאו הוסיף 9. את ציבונה הוביל מארקו טומיץ' עם 16 נקודות, בעוד ג'אמונט גורדון הוסיף 12 משלו.

סיינה - ז'לגיריס 64:84

האיטלקים ממשיכים להוכיח שפעם נוספת הם כוח עולה בכדורסל האירופאי. אחרי ניצחון נאה במחזור הראשון, פירקה קבוצתו של פיאנג'יאני את ז'לגיריס בבית, ולפתע נראה שאף אחד לא רוצה לפגוש אותה יותר. קובנה עוד היתה במשחק בסיום הרבע הראשון, אבל אז הגיע הרבע השני, ובו טסה סיינה ל-9:25 ויתרון 18 במחצית. ברבע השלישי כבר עלו האיטלקים ליתרון 22, והותירו את הרבע האחרון לז'לגיריס לנסות ולתקן מעט את ההפרש.

בנג'מין אזה הוליך את קלעי סיינה עם 16 נקודות, והנרי דומרקאנט הוסיף 15 ו-4 ריבאונדים. רומיין סאטו סייע להם עם 13 ו-10 ריבאונדים, דייויד הוקינס תרם 9 וטרל מקנטייר היה גדול עם 8 ו-7 אסיסטים. לז'לגיריס היה בעיקר את מרקוס בראון עם 17 נקודות, אבל כשרק דאינוס סלנגה עוזר לו עם 13, זה ממש לא מספיק מול האיטלקים.

בית ב'

אפס פילזן - פרטיזן 67:77

פילזן הגיעה לאחר ההפסד במחזור הראשון וניסתה בכל כוחה להרשים את האוהדים המקומיים, אבל פרטיזן לא עשתה לה חיים קלים. יאן וסלי צלף מחוץ לקשת והריץ טוב את האורחים, בעוד לטורקים היה בעיקר את צ'רלס סמית' שסיים עם 10 נקודות במחצית, בה הוליכה פרטיזן ב-2. פילזן נטלה את השליטה במשחק ברבע השלישי, כשהיא מקבלת תרומה נאה מפרסטון שומפרט, ולרבע האחרון עלתה ביתרון 6. פרטיזן ניסתה לחזור, אבל אז התעורר איגור ראקוצ'ביץ', ו-2 דקות לסיום העלה את המארחים ליתרון 10, ממנו פרטיזן כבר לא חזרה.

צ'רלס סמית' הוליך את קלעי אפס פילזן עם 18 נקודות, פרסטון שומפרט סייע לו עם 17 ואיגור ראקוצ'ביץ' קלע 14. אלכסנדר מאריץ' היה הקלעי המוביל של פרטיזן עם 19 ו-5 ריבאונדים, בעוד בו מקאלב (7 אסיסטים) ויאן וסלי קלעו 10 נקודות כל אחד.

אורלאן - ריטאס וילנה 69:62

אורלאן אמנם עשתה היסטוריה קטנה ואירחה את משחק היורוליג הראשון שלה, אבל סביר להניח שלא לפתיחה שכזאת היא ציפתה. ריטאס עלתה מצויין למשחק, עצרה את המארחים על 11 נקודות ברבע הראשון, ובמחצית הוליכה ב-12. המארחים ניסו לחזור למשחק, אבל ריטאס רק הגדילה את הפער, ולרבע הרביעי היא כבר הגיעה ביתרון 15. ב-10 הדקות האחרוונת הצליחו המארחים להוריד מעט את ההפרש, אבל לא התקרבו באמת.

מארטינס גצ'ביצ'יוס הוליך את קלעי ריטאס וילנה עם 16 נקודות (4 מ-6 לשלוש) והוסיף גם 5 ריבאונדים, בעוד בויאן פופוביץ' (9 אסיסטים) ומילקו בייליצ'ה קלעו 11 נקודות כל אחד. לאורלאן קלעו סדריק בנקס וג'סטין דולמן עם 15 כל אחד, בעוד אוסטין ניקולס קלע 11.

בית ג'

לובליאנה - מארוסי 81:75

לא מעט לבבות נשברו אצל אוהדי מארוסי במשחק הקודם, כשקבוצתם היתה כה קרובה לנצח את צסק"א מוסקבה הגדולה, אך נכנעה לבסוף משלשה עם הבאזר של ויקטור חרייפה. אלא שהערב הוכיחה מארוסי כי היכולת מהמשחק הקודם לא היה מקרית, ויצאה עם ניצחון חוץ גדול. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשבמחצית התוצאה עמדה על שיוויון 33:33. היוונים עלו ליתרון בפתיחת המחצית, וברבע הרביעי עלו ליתרון 11. לובליאנה לא ויתרה והורידה ל-6 בלבד, דקה לסיום , אבל זה כבר היה מאוחר מדי.

דימיטריוס מאברואידיס הוליך את קלעי מארוסי עם 18 נקודות, בעוד ג'יימון לוקאס קלע 14 וחילק 4 אסיסטים. פאט קלייטס קלע 13, וג'ארד הומן הוסיף 12. ללובליאנה היה בעיקר את מאט וולש בערב גדול עם 32 נקודות (7 מ-9 לשלוש), אבל קיבל עזרה רק מסאני בצ'ירוביץ' שקלע 13 ומסר 6 אסיסטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

בית ד'

פנאתינייקוס - חימקי מוסקבה 66:101

חימקי אמנם הפתיעה במחזור הראשון שלה את ריאל מדריד, אבל הרוסים למדו מהר מאוד שבכל הנוגע לאלופת אירופה, הדברים שונים לגמרי. פנאתינייקוס פתחה בטירוף את המשחק, ובראשותו של דמיטריס דיאמנטידיס וניקולה פקוביץ' טסו ליתרון 14:28 ברבע הראשון. חימקי המשיכה להתקשות מאוד בהתקפה, וסבלה מאחוזים נמוכים מאוד, בעוד היא נעצרת על 25 נקודות בלבד במחצית. ברבע השלישי היה נדמה שמא הרוסים עוד יכולים לחזור למשחק, כשחימקי הצליחה לקלוע את אותה כמות נקודות כמו בכל המחצית, אבל ריצת 0:11 בפתיחת הרבע האחרון העלתה את שחקניו של אוברדוביץ' ליתרון 33, ומשם כבר לחימקי נותר רק לצמק.

דימיטריס דיאמנטידיס הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 22 נקודות, להן הוסיף גם 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים. ניקולה פקוביץ' היה בערב טוב גם הוא, עם 20 נקודות, בעוד ואסילי ספאנוליס קלע 12 ומסר 6 אסיסטים. את חימקי הוליך קית' לנגפורד עם 14, והיה השחקן היחידי אצל הוריסם בספרות כפולות. ראול לופז, קלי מקארתי וטימופיי מוזגוב קלעו 9 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully