וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

די סטפאנו: "נקווה שהעונה לא תסתיים כפיאסקו"

נשיא הכבוד של ריאל מדריד נשמע פסימי אחרי התבוסה בגביע לאלקורקון. אלביול: "היה אסון, אבל אנחנו עם המאמן עד המוות"

AP

צפו בתגובות במדריד להשפלה בגביע.

צילום: רויטרס. עריכת וידאו: יאיר דניאל

הרוחות במדריד מסרבות להירגע מאז התבוסה המחפירה של ריאל הגדולה לאלקורקון מהליגה השלישית 4:0. אחרי שכל אנשי הבלאנקוס סיימו להתנצל בפני האוהדים על הביזיון במשחק הראשון בסיבוב הרביעי של גביע המלך. לריאל עוד יש אפשרות לתקן בגומלין בסנטיאגו ברנבאו מול הקבוצה שאתמול (שלישי) שיחקה לראשונה בתולדותיה מול יריבה מהליגה הבכירה.

העיתונים במדריד ציינו את המספרים המעצימים את הבושה של הבלאנקוס. 14 השחקנים ששיתפה ריאל עלו למועדון כ-150.5 מיליון יורו (לא כולל שחקני בית כמו ראול וגוטי ואחרים שהגיעו בהעברה חופשית). אותם 14 מופלאים חולקים 465 הופעות בינלאומיות במדי נבחרותיהם השונות וכן 95 תארים, כשרק לאסטבן גראנרו אין תואר באמתחתו.

"מנואל פלגריני זכה בכבוד המפוקפק להוביל את ריאל לאחד הרגעים המשפילים בהיסטוריה שלה", נכתב במאמר מערכת של עיתון 'מארקה', שלא ריחם על הקבוצה הבכירה אותה הוא מסקר בחיבה יתרה ברך כלל. "המאמן אחראי לביזיון כי הוא לא הכין את שיעורי הבית והוא זה שלמעשה בנה את הקבוצה". אגב, בסקר שנערך באתר בחרו 85 אחוז מהמשתתפים (מעל 20 אלף גולשים) את התבוסה הזו כרגע העצוב בהיסטוריה של ריאל.

"הקבוצה חסרה הרמוניה", טען אלפרדו די סטפאנו האגדי, נשיא הכבוד של ריאל מדריד. "ראיתי את המשחק בטלוויזיה וזה באמת נראה רע. אין לי הסבר למה שקרה שם, אני רק מקווה שהעונה הזו לא תתגלה בסופו של דבר כפיאסקו מוחלט".

השמועות לגבי מחליף אפשרי של פלגריני, לו ניתנו שבועיים כדי להוכיח את עצמו, ממשיכות להתגבר, כשהשם האחרון שהוזכר הוא לוצ'יאנו ספאלטי האיטלקי, מאמן רומא לשעבר. השחקנים, בינתיים, מגבים את מאמנם: "אנחנו עם המאמן עד המוות", הצהיר ראול אלביול. "זה היה אסון והיינו עלובים, אבל נעשה הכל כדי לתקן את הרושם".

בינתיים התברר כי כריסטיאנו רונאלדו ייעדר לפחות עוד שבוע ויחמיץ את שני המשחקים הכל כך קריטיים עבור פלגריני - חטאפה בליגה ומילאן בליגת האלופות. הפורטוגלי עבר בדיקת MRI שלא בישרה טובות עבור הצוות הרפואי של ריאל, שציפה לראות שיפור ניכר הרבה יותר במצבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully