וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיאוס לא יאמן את ראסינג קלוב

מאמן מכבי נתניה לשעבר הודיע רשמית כי לא יגיע לארגנטינה, ככל הנראה בשל סירובה של רעייתו. בראסינג הגיבו: "זה מגוחך"

אחרי שאנשי ראסינג קלוב כבר הוציאו הודעה רשמית בדבר החתמתו של לותר מתיאוס כמאמנם החדש, החליט הגרמני שהודה כי ניהל עם נועלת הטבלה הארגנטינאית משא ומתן, כי אין בכוונתו לאמן את הקבוצה.

קפטן נבחרת גרמניה בעבר ומי שאימן את מכבי נתניה בעונה שעברה, פירסם היום (רביעי) הודעה באתרו הרשמי ואמר כי הפסיק את השיחות עם ראסינג בגלל סיבות שונות שאין בכוונתו לפרטן. ככל הנראה שני הצדדים לא הגיעו להסכמה על הנושא הכספי, וגם חוסר רצונה של רעייתו ליליאנה השפיע על ההחלטה של מתיאוס.

"זה מגוחך, אנחנו מאוד מאוכזבים", אמר ל'בילד' חואן קוביאן, האיש שתיווך בין ראסינג למתיאוס ועל פי הדיווחים קיבל את הבשורה מהגרמני בהודעת טקסט לפלאפון. ראסינג כבר אירגנה ראיונות עבודה לליליאנה הצעירה שביקשה להמשיך בקריירת הדוגמנות ואפילו ניסו לארגן לה תפקיד טלוויזיוני, אך לבסוף העסקה נפלה עוד בטרם הגיע הזוג לבואנוס איירס.

ראסינג, אגב, הפסידה אתמול שוב, הפעם 1:0 לניואל'ס אולד בויס (חואן מנואל אינסאורלדה, 69), והיא אחרונה בטבלה ומסובכת קשות בטבלת הממוצעים המכריעה לגבי הירידה. מי שמקדימה את ניאול'ס במקום הראשון בזכות הפרש שערים היא אסטודיאנטס, שגברה 1:2 על גודוי קרוז משערים של חורחה קורבלו (עצמי, 77) ולאנדרו דסבאטו (85), אחרי שכריסטיאן צ'אבס העלה את המארחת ליתרון (75). גם ולז חזק בצמרת, אחרי 1:2 על אתלטיקו טוקומן בזכות שערים של רולנדו זראטה (27) ומקסי מוראלס (90 בפנדל), כשלטוקומן כבש חבייר פאאס (39), אקס הפועל תל אביב שטעה בשער הראשון של ולז וגרם לפנדל שהוביל לשער השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully