וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק בישראל מצפים ל"דרבי הגרועות"

סקרמנטו ואוקלהומה סיטי השיגו אשתקד 40 ניצחונות ביחד, אבל פרט להיסטוריה ישראלית צפוי גם קרב צמוד (2:00, ספורט 5)

ביבנה סופרים את השעות ומכוונים את השעון ל-02:00 לפנות בוקר, אז ייפתח באוקלהומה סיטי המשחק בין הת'אנדר לסקרמנטו קינגס, משחק אותו יעביר ערוץ 5 בשידור ישיר. אז גם אמור לעשות כדורסלן ישראלי את צעדיו הראשונים על הפרקט במשחק NBA כנראה שהמשחק הזה רק מוכיח עד כמה חשוב לקברניטי הליגה הזאת לצרף משנה לשנה שחקנים ממדינות חדשות בליגה. המשחק בין הת'אנדר לקינגס הוא בסך הכל אחד הפחות מעניינים מבין 12 משחקים שיתקיימו בלילה הקרוב, אבל בישראל הוא מקבל חשיבות מיוחדת בגלל עמרי כספי כמובן, והכותרות שלנו בבוקר הבא יעסקו בעיקר בשתי הקבוצות הגרועות של השנה שעברה, ולא בבוסטון, קליבלנד או דטרויט.

ובכל זאת, שלושת המשחקים בין שתי הקבוצות האלו בעונה שעברה היו צמודים במיוחד, כאשר אוקלהומה הייתה עדיפה בשניים מהם (שתי הקבוצות השיגו ביחד 40 ניצחונות בלבד בעונה הזאת). לעומת זאת, בקדם העונה סקרמנטו נראתה טוב יותר כששתי הקבוצות נפגשו שוב, וניצחה 89:104 כשקווין מרטין הפצוע לא שיחק, ועמרי כספי כיכב יחד עם אנדראס נוצ'יוני. קווין מרטין החמיץ למעשה את שני משחקי קדם העונה האחרונים בגלל פציעה בקרסול, ועדיין לא ברור אם יוכל לשחק ב"פורד סנטר". בכל מקרה, הקינגס אמורים לפתוח עם חמישייה שתכלול בנוסף למרטין את דזמונד מייסון, ג'ייסון תומפסון, ספנסר הוז והרוקי טייריק אוואנס.

בסקרמנטו ינסו להשתמש בהגרלה הנוחה יחסית כדי לפתוח את העונה ברגל ימין לראשונה אחרי שש שנים. בחמש השנים האחרונות, הקינגס פתחו עונה במשחקי חוץ, והשיגו מאזן לא מרשים של 14-2 אם מחברים את כל מסעות המשחקים הראשונים שלהם בשנים האחרונות. לאור העובדה שאחרי אולקהומה הם יטוסו לניו אורלינס וסן אנטוניו, כספי וחבריו יעשו הכל כדי לא לחזור ל"ארקו ארנה" בסקרמנטו עם מאזן 3-0. "זה נכון שיסתכלו על מה שנעשה בסוף העונה ולא בהתחלה, אבל אם קבוצה רוצה להגיע לפלייאוף היא חייבת לצבור ביטחון כבר במשחקים הראשונים, שאותם חשוב לנצח", אמר ג'ייסון תומפסון מהקינגס. המאמן פול ווסטפאל, שיערוך בכורה על הקווים של הקינגס הוסיף: " כל עוד השחקנים ימשיכו לתמוך אחד בשני ולתת משחק אגרסיבי וקבוצתי, הם ישתפרו ואז אני אהיה מרוצה ללא קשר למאזן שנשיג. אני באמת מאמין שנהפוך לקבוצה טובה, זה לא יקרה בשבוע הראשון אלא זה יהיה תהליך הדרגתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully