וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוסטון ניצחה בקליבלנד בערב הפתיחה

הסלטיקס פתחו את העונה עם 89:95 מרשים על הקאבס, 38 של לברון לא הספיקו. 33 לבריאנט בניצחון הלייקרס על הקליפרס

אחרי חודשים ארוכים של ציפייה, אחרי קיץ די גדוש בהעברות וטריידים, אחרי שנאמרו ונכתבו כל הפרשנויות והספקולציות, הבוקר (רביעי) נפתחה בשעה טובה ומוצלחת הליגה הטובה בעולם, כשבמרכז המשחקים עמד המפגש בין שתי הקונטנדריות במזרח, בוסטון וקליבלנד. בסופו של דבר היו אלה הסלטיקס שהצליחו לרשום ניצחון מרשים בערב המשחקים הראשון, כשגברו על הקאבס 89:95 בקליבלנד.

האלופה לוס אנג'לס לייקרס פתחה את העונה עם ניצחון על הקליפרס אחרי עוד תצוגה התקפית נפלאה של קובי בריאנט, וושינגטון גברה על דאלאס, פורטלנד ניצחה את יוסטון, והנה, יוצאים לדרך.

קליבלנד - בוסטון 95:89

קליבלנד צירפה הקיץ את שאקיל בתקווה שהוא ייתן לה את תוספת הכוח הנדרשת כדי להביא ללברון את הטבעת המיוחלת, אבל הלילה הקאבס לא הצליחו להשתלט על הסלטיקס, שסיימו רצף של 11 הפסדים בקליבלנד. פול פירס קלע 23, ריי אלן קלע 16, וקווין גארנט הוסיף 13 נקודות ו-10 ריבאונדים במשחקו הראשון מאז חודש מארס והזכיר לחבריו כמה הי חסר בפלייאוף של העונה הקודמת. פירס, שגם קלט 11 ריבאונדים, קלע שני ג'אמפרים קריטיים ועוד שתיים מהקו במהלך הדקה האחרונה, והסלטיקס יכלו גם להתעודד מדקות לא רעות של ראשיד וואלאס, שהוסיף 12 נקודות מהספסל.

לברון, כהרגלו, סיפק מספרים מדהימים, כשקלע 38 נקודות (12 מ-22 מהשדה, 4 מ-9 מהשלוש, 10 מ-13 מהעונשין), 8 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, אבל ראה את שאק קולע רק 1 מ-5 מהשדה במחצית השנייה ומסיים עם 10 נקודות ו-10 ריבאונדים לא מספיק דומינטיים. מו וויליאמס קלע 12 למפסידים, אנתוני פארקר הוסיף 10, והקאבס עדיין חסרים את דלונטה ווסט המסובך. "היה יכול להיות נחמד לפתוח עם ניצחון, אבל זה חסר משמעות", אמר בסיום שאק, "יש עוד 100 משחקים".

פורטלנד - יוסטון 87:96

רק לפני כמה חודשים נפגשו שתי הקבוצות הללו בפלייאוף, אז ניצחו הרוקטס בשישה משחקים, אבל יוסטון של העונה שונה לחלוטין: בלי יאו הפצוע, בלי ארטסט שעזב ובלי מגריידי השביר הרוקטס חסרי הברק התקשו מול הבלייזרס. טראביס אאוטלו עלה מהספסל וקלע 23 לפורטלנד, ברנדון רוי הוסיף 20, מרטל וובסטר קלע 14 למנצחים האופטימים, כשמנגד, גרג אודן יקווה שהערב הזה לא מבשר על העונה שצפויה לו, כשקלע 2 נקודות ב-26 דקות, ועל אף שרשם 12 ריבאונדים, הוסיף לסטטיסטיקה 7 איבודים.

הרוקטס ראו את ארון ברוקס קולע 19 נקודות (למרות 0 מ-6 מהשלוש) ואת הרכש מהאלופה טרבור אריזה תורם 12, אבל ראו גם את ההגנה שלהם קורסת במהלך הרבע השני, שבמהלכו פתחה פורטלנד פער משמעותי, שממנו יוסטון כבר לא חזרה.

ל.א לייקרס - ל.א קליפרס 92:99

הלייקרס החלו את מסעם הארוך לשמירה על התואר עם ניצחון לא קל על הקליפרס, כשגם קובי בריאנט מציג מספרים נפלאים כבר בערב הראשון של העונה: 33 נקודות (11 מ-26 מהשדה, 11 מ-12 מהקו), 8 ריבאונדים, 4 חטיפות ו-3 אסיסטים. אנדרו ביינום (מזל טוב ליום ההולדת ה-22) רשם גם הוא ערב מרשים עם 26 נקודות ו-13 ריבאונדים, למאר אודום תרם 16 ו-13, רון ארטסט קלע 10, קטף 5 ומסר 4 בערב הבכורה שלו בקבוצתו החדשה, וביכולת כזאת של הכוכבים שלו - לפיל ג'קסון לא אכפת שהם למעשה היו ארבעת היחידים שקלעו מעל ל-5 נקודות ושהספסל שלו תרם 9 נקודות בלבד. האלופה, שחגגה לפני המשחק את זכייתה באליפות ה-15 של המועדון, ראתה פער מבטיח מצטמק לנקודה אחת בלבד בסוף הרבע השלישי, אבל פתיחה חזקה וריצה של 2:10 בפתיחת הרבע הרביעי סגרו את הסיפור.

עבור הקליפרס האומללים, שעוד לפני שנפתחה העונה איבדו לשישה שבועות את הבחירה הראשונה בדראפט בלייק גריפין, אריק גורדון קלע 21, כריס קיימן הוסיף 18 נקודות ו-13 ריבאונדים, מרקוס קמבי 14, ורק בארון דייויס קלקל מעט כשסיים עם 2 נקודות עם 1 מ-10 מהשדה בהפסד התשיעי ברציפות של הקליפרס ללייקרס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

דאלאס - וושינגטון 102:91

גילברט ארינאס והוויזארדס נקנסו ב-25 אלף דולר בגלל הסירוב של של הכוכב לדבר עם התקשורת לפני פתיחת העונה, אבל הלילה ארינאס החליט לדבר על המגרש, כשקלע 29 נקודות (ו-9 אסיסטים) בניצחון וושינגטון. עבור ארינאס היה זה הערב הפורה ביותר מאז נובמבר 2007, והוא עזר לחבריו להיחלץ מפיגור מוקדם והעניק ניצחון ראשון למאמנו החדש פליפ סונדרס. אנדריי בלאטץ' קלע 20 מרשימות מהספסל, רנדי פוי הוסיף 19 וקרון באטלר תרם 16 ו-8.

בשורות המאבס היחיד שתפקד היה דרק נוביצקי, שקלע 34 נקודות וקלט 9 ריבאונדים. שון מריון קלע 16, ג'ייסון טרי הוסיף 12, אבל ג'ייסון קיד סיים עם 4 בלבד וקווינטון רוס עם 2 בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully