וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים במרחק 3 נקודות מהיורוקאפ

27.10.2009 / 21:27

אחרי ההפסד בצרפת ינסו שחקניו של גודס לנצח לפחות ב-3 נק' את רואן (19:00, ערוץ 1) ולעלות ליורוקאפ: "מלחה שווה נקודות"

הפועל ירושלים תפגוש מחר (רביעי, 19:00, שידור ישיר בערוץ 1) את רואן הצרפתית, במסגרת המשחק השני במוקדמות היורוקאפ. הקבוצה של גיא גודס מגיעה למשחק בפיגור שתי נקודות מהמשחק הראשון אותו הפסידה 83:81, למרות יתרון בן 18 נקודות במהלך המחצית הראשונה. מאז ההתמודדות מול הצרפתים, הספיקה ירושלים לצבור ניצחון ליגה ראשון, מול מכבי ראשון לציון בחוץ, והצהירה על כוונותיה בליגת העל העונה.

במידה ותנצח ירושלים בהפרש שעולה על 3 נקודות, היא תעלה ליורוקאפ, שהגרלת שלב הבתים במפעל טרם נערכה. ניצחון בנקודה, שיוון או הפסד ישלח את הקבוצה ליורוצ'לאנג', המפעל בה שיחקו בעונה שעברה, לבית אחד עם קראבנוס של עדי אזולאי, ק.ק. זאגרב ובי סי קייב.

"אנחנו קבוצות מאוד דומות, גם מבחינת הסגל והשחקנים הדומיננטיים", אמר לפני האימון המסכם של ירושלים המאמן גיא גודס לאתר הרשמי של הפועל ירושלים."גם להם יש שחקן בעמדה 4 שקולע, ואותו סגנון. נצטרך להיות יותר אגרסיביים ולא לתת סלים קלים. נצטרך להיות בשליטה, אם נאבד ריכוז הם יכולים לפתוח פער גדול. יהיה משחק מעניין, ואני אופטימי. מלחה שווה לנו נקודות, אני לא יכול להגיד כמה. נצטרך לנצח ביותר מ-2 כדי שלא תהיה הארכה, אין לנו עצבים לזה. אנחנו באים רגועים ומכירים את היריבה וזה בידיים שלנו. לא יכולנו לבקש מצב יותר טוב".

מנגד הקבוצה הצרפתית מגיעה למשחק אחרי שהצליחה בשבת האחרונה לעצור את המפולת בליגה מתחילת העונה עם ניצחון מרשים על לה מאן 82:92. מי שמסומן כשחקן המפתח של הקבוצה הצרפתית הוא הסקורר רלף מימס, שקלע 8 נקודות בלבד בניצחון במשחק הראשון. "התרשמתי מאוד מירושלים בצרפת ושמעתי שיש להם קהל נהדר. אין ספק שזו תהיה חוויה לשחק כאן", אמר בתום אימון הקבוצה הערב הפורוורד דילן פייג'.

  • עוד באותו נושא:
  • רואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully