וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטוטגרט ודורטמונד הודחו מהגביע הגרמני

הקבוצה של מרכוס באבל הפסידה 1:0 לגרוטר פירת'. אוסנברוק מהליגה השלישית גברה על דורטמונד. הרליך מאמן בוכום

הצרות המקצועיות בשטוטגרט לא נגמרות. לאחר שלושה הפסדי ליגה רצופים, הודחה הערב (שלישי) הקבוצה בשלב שמינית גמר הגביע כשהפסידה 1:0 לגרוטר פירת', המדורגת שמינית בבונדסליגה השניה. ברנד נהריג כבש את שער הניצחון בדקה ה-32 וערער עוד יותר את כסאו של מרכוס באבל, שעוד עתיד לפגוש את באיירן מינכן במחזור הליגה הקרוב.

עוד קבוצת בונדסליגה שהודחה על ידי יריבה מליגה נמוכה היא דורטמונד. הקבוצה של יורגן קלופ הפסידה 3:2 במגרשה של אוסנברוק, שהדיחה בסיבוב הקודם את המבורג. אנגלו בארלטה הדהים את האורחים עם צמד בזק (37, 42), נורי סאהין צימק (55), אבל בנג'מין סיגרט המשיך את המסע המופלא של קוטלת הענקיות עם שער בדקה ה-69, ושער של לוקאס באריוס הארגנטינאי הנפלא לא מנע מדורטמונד את ההדחה.

לעומת שטוטגרט, פ.צ קלן טיילה לרבע הגמר עם 0:3 בחוץ על איינטרכט טרייר. מילוביה נובקוביץ' (25), יוסף מוחמד (29) ומאניש (52) כבשו את השערים לקבוצה של זבונימיר סולדו.

במשחק על טהרת הבונדסליגה השניה הביסה אוגסבורג את דואיסבורג 0:5. סורן לארסן (עצמי, 45), מיכאל תורק (46), אובה מורלה (55) שנדור טורגלה (74) ומרסל נדג'נג (76) השתתפו בחגיגה הגדולה של הקבוצה הבווארית.

* הייקו הרליך, מאמן נבחרת הנוער של גרמניה, עזב את תפקידו ומונה למאמן בוכום עד תום העונה. הרליך (37) יחליף בתפקיד את מרסל קולר שפוטר לפני שישה שבועות, כשפרנק היינמן שימש בזמן הזה כמאמן זמני בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • שטוטגרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully