וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רק יבנה עדיין מושלמת

מרקסון כיכב עם 38 נקודות והוביל את יבנה לניצחון 87:96 בקרית אתא. הפסדים ראשונים לרמלה, הפועל חיפה ויקנעם

המחזור השלישי בליגה הלאומית בכדורסל יצא לדרך הערב (שלישי) עם חמש קבוצות במאזן מושלם ובסיומו נותרה רק אחת נקייה מהפסדים - אליצור יבנה. הקבוצה של גלעד כץ ניצחה 87:96 בקרית אתא וטיפסה לפסגה. הפועל יקנעם/מגידו נוצחה לראשונה, 85:77 בידי באר יעקב, הפועל חיפה הופתעה על ידי כוכב יאיר 95:94 לאחר הארכה ורמלה הפסידה לבקעה 95:86.

עירוני קרית אתא - אליצור יבנה 96:87

המפגש היחיד במחזור בין שתי קבוצות מושלמות נערך בקרית אתא, לשם הגיעה הקבוצה הצעירה והמוכשרת של גלעד כץ. יבנה הרשימה בשבוע שעבר מול הקבוצה החזקה של הבקעה, והשיגה ניצחון חוץ חשוב גם על קרית אתא, כשהוליכה במחצית 37:46 והצליחה להחזיק מעמד גם מול הקאמבק המקומי. בריאנט מרקסון הנהדר הציג משחק מפלצתי של 38 נקודות (24 כבר במחצית) ו-11 ריבאונדים, וקיבל עזרה נהדרת מתחת לסלים מאלכס צ'וברביץ' שקלע 24 וקטף תשעה כדורים חוזרים. 22 נקודות ו-12 ריבאונדים של קליפטון לי היו מעט מדי עבור קרית אתא שמפסידה לראשונה. יבנה מושלמת בפסגה.

מכבי באר יעקב - הפועל יקנעם/מגידו 77:85

המארחת עם שני הפסדים ניסתה להפתיע את מוליכת הטבלה, שבעונה שעברה התקשתה במשחקי החוץ, והצליחה לעשות זאת לאחר משחק צמוד ומותח. המחצית הראשונה הסתיימה בשיוויון (41:41) ורק ברבע האחרון הצליחה באר יעקב ליצור פער של שש נקודות, בזכות נקודות של איתי קרביוב (17 בסך הכל) וגלעד הירש (שבעה אסיסטים ושישה ריבאונדים), עליו שמרה עד לסיום. הזר אי.ג'יי דרייטון סוף סוף נתן תרומה מכרעת עם 19 נקודות וליאור לוי תרם 14 ו-11 כדורים חוזרים מול 22 נקודות של אילן נניקשווילי עבור יקנעם/מגידו.

מ.כ. הבקעה - אליצור רמלה 86:95

הקבוצה המאוחדת של בקעת אונו חטפה מיבנה במחזור הקודם, אבל מול רמלה החזקה עשתה את העבודה ורשמה ניצחון שני. איתי גרינבוים היה הבולט בשורות הבקעה עם 19 נקודות ושישה אסיסטים, כשגרי גנדל ירה ארבע שלשות וסיים עם 17 נקודות. סדריק ג'קסון עם 25 ודיימון פטרסון עם 14 לא מנעו הפסד ראשון מרמלה.

אליצור כוכב יאיר/כפר סבא - הפועל חיפה 94:95

הקבוצה המאוחדת מהשרון השיגה את ניצחונה השני העונה והנחילה לאדומים מחיפה הפסד ראשון אחרי הארכה. המשחק עצמו הסתיים בשיוויון 81:81, אבל בהארכה היו שחקניו של הוד בן הרצל טובים יותר וזכו בניצחון הדחוק. ריימונד היקס הוביל עם 24 נקודות ו-16 ריבאונדים מול 22 של אלעד אליהו בשורות חיפה, אצלה חתם רוב בראון, שחקן עירוני רמת גן לשעבר. אילן ברקוביץ' היה קרוב לטריפל דאבל אצל המפסידים, עם 19 נקודות, תשעה אסיסטים ושבעה ריבאונדים.

הפועל טבעון - הפועל לב השרון 96:101

שתי קבוצות ללא ניצחון פגשו זו את זו והמארחים מטבעון הרשימו עם מחצית ראשונה נהדרת בה הובילו 32:55. לב השרון התאוששה במחצית השנייה, אבל מול בריאן אוסברי הנפלא שהפציץ 48 נקודות ואסף 10 כדורים חוזרים, זה לא הספיק. יותם שירן הוביל את האורחים עם 24 נקודות.

הפועל בארי - מכבי אשדוד 72:77

בדו קרב על טהרת הדרום גברו המקומיים על אשדוד היומרנית וחגגו ניצחון בכורה. רמון קלמנטה שהרשים עם ממוצע של 34.5 נקודות בשני מחזורי הפתיחה, נתקע הפעם על 15 בלבד וכך אשדוד לא יכולה לנצח. אלעד כנפו הוביל את הקבוצה של צביקה רוזנברג עם 19 נקודות ו-16 ריבאונדים מול 17 של מיכאל בדלוב האשדודי.

במשחק נוסף:

הפועל נצרת עילית - מכבי הוד השרון 73:84

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully