וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו אורליו זומן לנבחרת ברזיל

המגן ששיחק רק בנבחרת האולימפית, צפוי לערוך את הבכורה מול אנגליה בחודש הבא. גם רוביניו בפנים, רונאלדיניו לא זומן

שלושה שבועות לפני מפגש הידידות המסקרן שייערך בדוחא בין ברזיל לאנגליה, פירסם היום (שלישי) דונגה את סגל הסלסאו לקראת המשחק. בסגל נכללים אך ורק שחקנים ברזילאים מהליגות באירופה, זאת כדי לא להפריע למהלך התקין של הליגה המקומית, שכן מלבד המשחק מול אנגליה בקטאר תמשיך אחר כך ברזיל גם למשחק הכנה בעומאן.

רונאלדיניו, למי שתהה, שוב נותר בחוץ, אבל יש אחרים שיכולים לחייך. קרלוס אדוארדו (הופנהיים), הולק (פורטו) ומישל בסטוס (ליון) זכו לזימון בכורה לנבחרת. "זוהי הזדמנות לתת לשחקנים אחרים להראות לנו את יכולותיהם ולבדוק אם הם מתאימים לנבחרת", אמר דונגה.

גם פאביו אורליו, ששיחק עבור ברזיל באולימפיאדת סידני 2000, אך לא רשם הופעה בנבחרת הבוגרת והוא כבר בן 30. "הוא שחקן שיודע לשמור ומותאם לכדורגל האירופי", החמיא המאמן הברזילאי למגן השמאלי שצפוי לפגוש בבכורה כמה מחבריו בליברפול. "דיברנו איתו לפי כן לגבי זימון, אך הוא היה פצוע. עכשיו ניתן לו את הצ'אנס.

גם רוביניו, שלא שיחק מאז הניצחון 1:3 בארגנטינה בתחילת ספטמבר גם לא בקבוצתו מנצ'סטר סיטי, נכלל בסגל הסלסאו. "הוא החלים", הבהיר דונגה. "ניקח אותו למשחקים כדי לעזור לו לחזור לכושר משביע רצון. מלבד רוביניו, בין הכוכבים בסגל נמצאים כמובן קאקה, לואיס פביאנו, מייקון והשוער ז'וליו סזאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully