וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחא: שוויון בין רוסיה לאחיות וויליאמס

לאחר שונוס הפסידה לדמנטייבה 3:6, 7:6, 6:2, סרינה הצליחה לגבור על קוזנצובה 6:7, 5:7. אזרנקה ניצחה את ינקוביץ'

טורניר דוחא (על סך פרסים 4,550,000 דולר), המפגיש את מדורגות שמונה המקומות הראשונים בעולם, יצא היום (שלישי) לדרך, ובמשחק הבכורה גברה ויקטוריה אזרנקה 2:6, 3:6 על ילנה ינקוביץ'. השתיים מתמודדות ב"בית הלבן" יחד עם דינארה סאפינה וקרולין ווז'ניאקי.

כאמור, אזרנקה, עבורה מדובר בהופעת בכורה בדוחא, פתחה בניצחון שהושג תוך 82 דקות בלבד, תוך שהיא משיגה חמש שבירות להגשות יריבתה. למרות אחוזים בינוניים בהגשה הראשונה, הבלארוסית המדורגת שישית הפגינה המשכיות לשנה הטובה שעברה עליה, לעומת הסרבית שעדיין מתקשה להתאושש מהפציעות והבעיות האישיות. אגב, היה זה ניצחון שני לאזרנקה על ינקוביץ' בחמשת המפגשים בין השתיים וראשון מאז טורניר מיאמי ב-2006.

בבית החום, פתחה אלנה דמנטייבה, המדורגת חמישית, ברגל ימין עם ניצחון 6:3, 6:7, 2:6 על ונוס וויליאמס המדורגת שביעית. חמש שנים לא ניצחה הרוסייה את יריבתה האמריקאית במשחקים בהם לקחה מערכה אחת בלבד. הפתיחה הייתה של ונוס שניצחה בקלות 3:6. דמנטייבה נכנסה למשחק במערכה השניה, יצאה מפיגור 3:1, אבל נשברה ל-6:5. ונוס הגישה לניצחון במשחק, אבל דמנטייבה שוב השיגה שבירה והמשיכה לניצחון בשובר השוויון. המערכה השלישית הלכה חלק לדמנטייבה. ונוס איבדה את הראש ולא הצליחה לחזור למשחק, והרוסייה טיילה ל-2:6.

מי שהצילה את כבוד המשפחה היא האחות הקטנה, סרינה, שגברה 6:7, 5:7 על סבטלנה קוזנצובה במשחק השני בבית החום. סרינה פתחה רע את שתי המערכות וספגה שבירה מוקדמת, אך ידעה לחזור היטב גם הודות ל-11 אסים. סרינה העלתה את מאזנה ל-2:6 במפגשים עם אלופת הרולאן גארוס. האחיות וויליאמס ייפגשו מחר (רביעי) במשחק שינעל את היום בדוחא.

עדכון ראשון: 27/10 18:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully