וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי הכי גדולה בעמק?

27.10.2009 / 17:30

הפועל עפולה פתחה עונה במסיבת עיתונאים וג'רמיין הול שלח עקיצה לעבר גלבוע/גליל: "רוצים להיות הקבוצה הגדולה בעמק"

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: מינהלת הליגה

לאחר שפתחה את העונה בניצחון חוץ 84:87 על הפועל חולון, קיימה העולה החדשה, הפועל עפולה, מסיבת עיתונאים לפתיחת העונה. מי שפתח את הדברים היה ראש עיריית עפולה, אבי אלקבץ, שהחמיא לקבוצה על ניצחון הבכורה: "הגענו לאולם צפוף, ביתי וחם והאווירה החמה הפכה למאוד שמחה ככל שהתקדם המשחק. יש לנו קבוצה מאוד נחמדה ואולי יותר מזה. ראינו את רוח הלחימה של השחקנים ואת הדבקות במשימה. ראיתי את ההנהלה מוכנה ואת המאמן מזיע מההתרגשות והלהט של המשחק. לאורך כל הדרך היינו משוכנעים שאנחנו ננצח, רק לא ידענו שזה יהיה מסל כל כך גורלי ומיוחד".

המאמן אלי רבי הוסיף: "אחרי שניצחנו את חולון, אני רוצה לומר לכולנו ובמיוחד לשחקנים, שאנחנו צריכים להוכיח את עצמנו כל שבוע מחדש. אנחנו קבוצה טובה, אבל לא הכי טובה בליגה. אנחנו יודעים מאיפה התחלנו ויודעים את הקושי והמאמצים שנצטרך להשקיע בכל משחק כדי לנצח. לא רוצים לפשל העונה, אלא להיות לגיטימיים בליגה ושהעיר עפולה תהיה גאה בנו".

במסיבת העיתונאים נטלו חלק גם השחקנים, שלא חששו להציב מטרות גבוהות. "ההנהלה וראש העיר עשו מאמצים כדי שתהיה קבוצה וזה חשוב לאיזור ולנו השחקנים. אנחנו נעשה את המאמץ הנוסף כדי שנצליח כמה שיותר והקהל יהנה מהכדורסל שלנו", אמר ניצן חנוכי.

בי ג'יי מקי הוסיף: מקי: יש לנו הרבה עבודה, אבל אם נישאר כקבוצה וניצמד לתכנית המשחק של המאמן, נגרום לדברים חיוביים לקרות. רק בגלל שניצחנו משחק אחד זה לא אומר שנגיע לפלייאוף. זו המטרה ואנחנו יכולים להשיג אותה, אם נישאר מרוכזים. אני מבטיח לכולם שנהיה אחת הקבוצות הלוחמות והעובדות בליגה. אני מרגיש טוב לגבי הקבוצה, למרות שהיו לנו זמנים קשים בהכנה. למאמן יש ציפיות מאיתנו ואנחנו מבינים את זה".

ג'רמיין הול סיכם עם עקיצה לעבר הפועל גלבוע/גליל: "אני שמח להיות חלק מהקבוצה שוב ושמח מהשחקנים שיש מסביבי. יש לנו הרבה וותיקים והרבה שחקנים שיכולים לשחק ואנחנו צריכים להתחבר. בתקווה, נהיה הקבוצה הגדולה בעמק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully