וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ותודה למכבי חיפה

יובנטוס המשיכה בהתקדמות מאז הניצחון על הירוקים, כשהפעם נתנה הצגה עם 1:5 על סמפדוריה. 2:2 דרמטי בין נאפולי למילאן

הליגה האיטלקית מנצלת את שבוע החופש מהמפעלים האירופים לטובת מחזור ליגה נוסף, שנערך הערב (רביעי). במוקד עמד כמובן מפגש הצמרת בין יובנטוס לסמפדוריה, בו ניצחה הגברת הזקנה בצורה משכנעת 1:5 וצימקה את הפער מאינטר (תשחק מחר מול פאלרמו) לנקודה אחת בלבד כשהיא חולפת על פני סמפ ומטפסת למקום השני.

משחק מסקרן נוסף הפגיש את נאפולי עם מילאן, כששתי הקבוצות נמצאות במונמטום מצוין בשבועיים האחרונים. הערב מילאן עקצה בפתיחה ונאפולי חזרה בצורה דרמטית בדרך ל-2:2 בסיום. גנואה התאוששה מהמפלות האחרונות עם 1:2 על פיורנטינה, ואילו אודינזה דחקה את רומא לתחתית עם ניצחון 1:2.

יובנטוס - סמפדוריה 1:5

הפתעת העונה, בהשראתו של אנטוניו קסאנו הנפלא, יצאה למשחק חוץ קשה בטורינו מול יובנטוס ולמדה על בשרה איך נראה קרב צמרת בקומונלה. יובנטוס חזרה למסלול הניצחונות בשבוע האחרון (0:1 על מכבי חיפה באלופות וניצחון זהה על סיינה בליגה) והערב צימקה את הפער מאינטר לנקודה, כשהכובשים משני המשחקים האחרונים משתפים פעולה בדרך לניצחון החלק.

הפציעות בחלק הקדמי השאירו לצ'ירו פרארה רק את דויד טרזגה ואמאורי, והברזילאי פתח לבדו בחוד והרשית מקרוב אחרי קרן של דייגו בדקה ה-26. שלוש דקות לפני שריקת הסיום למחצית ביססה יובנטוס את יתרונה, כשג'ורג'יו קייליני הנהדר מצא גם הוא את הרשת והוריד את הביאנקונרי עם יתרון כפול ומוצדק במחצית.

סמפדוריה אמנם הפסידה העונה רק פעם אחת מחוץ לאיצטדיונה הביתי עד למשחק הערב, אך מול יובנטוס התקשתה לפתח את משחקה ההתפקי וצמד החלוצים הקטלני שלה, אנטוניו קסאנו וג'אמפאולו פאציני, קורקעו על ידי הבלמים הקשוחים של הגברת הזקנה. מאורו קמוראנסי נעץ את השלישי בדקה ה-50 אחרי בישול של סבסטיאן ג'ובינקו, והגביה 12 דקות אחר כך כדור לראשו של אמאורי שהשלים צמד. פאציני כבש את שער הניחומים של סמפ דקה לאחר מכן, אבל המילה האחרונה הייתה של המחליף דויד טרזגה עם שער נגיחה בדקה ה-88. ערב מרשים של יובה.

נאפולי - מילאן 2:2

שלושת הניצחונות הרצופים של מילאן (פעמיים בליגה ואחד נוסף במדריד על ריאל בליגת האלופות) נתנו למאמן לאונרדו הזדמנות להירגע לפני המשחק בסן פאולו מול נאפולי שהתעוררה עם שני ניצחונות רצופים מאז הגעתו של וולטר מצארי במקום רוברטו דונאדוני.

"מילאן טובה, אבל אנחנו מסוגלים לנצח", אמר הנשיא אורליו דה לורנטיס לשחקניו בנאפולי, אבל הפרטנופי שלא הפסידו למילאן בסן פאולו מאז 1998, חלמו בהקיץ בדקות הפתיחה ושילמו מהר ובמזומן. כבר בדקה השנייה קלרנס סיידורף הקפיץ לרחבה, הבלמים של נאפולי קפאו במקומם ופיליפו אינזאגי שלח בשמאל לפינה של מורגן דה סנטיס. ההגנה הנאפוליטנית קרסה שנית בדקה החמישית, כשפאטו טייל בחופשיות כמעט ממחצית המגרש לפני שכבש בקלות את השני.

אלסנדרו נסטה, גיבור הניצחון על קייבו, נפצע והוחלף אחרי שמונה דקות בלבד, ובמצב העניינים הזה נאלץ דידה להעלות את רמתו ולתת הצגה בשער. השוער הברזילאי מנע לפחות שלושה שערים בטוחים מנאפולי, והפליא עם עצירה כפולה בדקה ה-55. אבל אז הגיעו הדקות של נאפולי, שזכתה בצדק בשיוויון. לוקה צ'יגאריני ירה מהאוויר לרשת בדקה ה-90, ובתוך תוספת הזמן היה זה חרמן דניס הארגנטינאי שנגח לרשת ודאג לשמור על הסטטיסטיקה ולא לתת למילאן לנצח בנאפולי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

גנואה - פיורנטינה 1:2

אחרי שלושה הפסדים רצופים ובסך הכל חמישה בששת משחקיה האחרונים, גנואה הגיעה למשחק כשהיא בעיצומו של משבר עם בעיה הגנתית קשה והתאוששה עם שלוש נקודות חשובות על חשבון פיורנטינה.

גם פיורנטינה הגיעה אחרי הפסד ליגה, 1:0 ביתי לנאפולי, ונקלעה לפיגור גם הערב בדקה ה-43 כשרפאלה פלאדינו הכניע את סבסטיאן פריי. 20 דקות אחר כך השווה מרקו מרקיוני המחליף, לאחר מסירת רחב שקיבל מהמגן השמאלי מנואל פסקואל, אבל השער המכריע היה של המארחים מרגלי ג'אנדומניקו מסטו בדקה ה-73.

אודינזה - רומא 1:2

ללא פרנצ'סקו טוטי הפצוע ואחרי ההפסד הביתי המביך 1:0 לליבורנו (הראשון מולה באולימפיקו מאז 1947), יצאה רומא לביקור במגרשה של אודינזה, שגם היא לא מרשימה העונה, והגיעה עם רצף של שלושה הפסדים שמגבירים את הלחץ על המאמן המעורער ממילא, פסקוואלה מרינו.

רומא פתחה טוב את המשחק והייתה עדיפה, אך ספגה בדקה ה-21 כשהאקס גטאנו ד'אגוסטינו הגביה כדור חופשי ואנטוניו פלורו פלורס נגח פנימה. בדקה ה-42 השווה דניאלה דה רוסי את התוצאה, לאחר שהשתלט על ריבאונד והרשית מקרוב. רודריגו טאדיי האורח הורחק בדקה ה-48, אבל אודינזה השיגה את שער הניצחון רק לאחר שגם היא איבדה שחקן (דושאן בסטה בדקה ה-78). פלורו פלורס השלים צמד בדקה ה-84 והוסיף ללחץ על קלאודיו ראניירי.

משחקים נוספים:

ליבורנו - אטאלנטה 0:1
לליבורנו: לאונרדו מיליוניקו (68)

פארמה - בארי 0:2
לפארמה: ואלרי בוז'ינוב (57), אלברטו פאלוסקי (66)

לאציו - קליארי 1:0
לקליארי: אלסנדרו מאטרי (50)

קטאניה - קייבו 2:1
לקטאניה: ג'וזפה מסקארה (42 בפנדל). לקייבו: אנדראה מנטובאני (32), מיקלה מרקוליני (70)

בולוניה - סיינה 1:2
לבולוניה: אדאילטון (16), פאבלו דניאל אוסבלדו (59). לסיינה: עמנואלה קלאיו (87)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully