וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר תייר חתם בהפועל רמת גן

27.10.2009 / 14:23

הקשר, שנבחן לאחרונה במכבי ת"א, מכבי פ"ת ובאר שבע, חתם לעונה אחת בקבוצתו של יובל נעים ואמר: "זו הרגשה מצוינת"

הקשר תומר תייר, שנבחן בחודשים האחרונים במכבי תל אביב, מכבי פתח תקוה והפועל באר שבע, חתם היום (שלישי) בהפועל רמת גן על חוזה עד סיום העונה הנוכחית. תייר אינו שייך לאף קבוצה, הצטרף לעולה החדשה וייתכן שייכלל בסגל כבר במשחק הבית הקרוב נגד בני סכנין, בשבת הקרובה בוינטר.

היום אמר תייר לאתר הרשמי של המועדון: "ההרגשה מצוינת. אני פשוט מאושר. זו סגירת מעגל בשבילי כי הייתי אמור להצטרף לקבוצה כבר בעבר. אני שמח להגיע למועדון עם אוהדים כאלה מדהימים, בית חם ואמיתי, וקבוצה מצוינת"

אתמול קיים מאמן הקבוצה יובל נעים אסיפה לשחקניו, ובין השאר העביר ביקורת על משחק ההגנה הנרפה, הנאיביות של שחקניו וכן על השערים "המצחיקים" כהגדרתו, אותם סופגת הקבוצה מדי שבת. כמו כן, אמר המאמן לשחקניו: "כרגע זה הסגל שלנו. אני לא יודע מה יהיה עד ינואר, אבל בינתיים אני סומך על מי שנמצא כאן בקבוצה". כנראה שנעים רק ניסה להרגיע את שחקניו, והיום כבר בוצע הרכש הנוסף, כאשר הנהלת המועדון החתימה כאמור את תייר.

"עד היום חילקנו יותר מדי מתנות", אמר גורם בקבוצה לוואלה! ספורט, "אי אפשר לשרוד בצורה כזו. אנחנו גם סובלים ממכת פציעות גדולה מתחילת העונה. סרג' איילי עדיין לא תרם לנו כלום וזה שחקן שבנינו עליו רבות, כך גם קובצ'ביץ' ובן לוז, שהיו פצועים רוב הזמן ועדיין לא נתנו לנו את התפוקה שציפינו מהם. נצטרך מעכשיו לנצח את כל הקבוצות שנמצאות בליגה שלנו. המשחק נגד בני סכנין בשבת הוא גמר גביע עבורנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully