וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטפאל: "כספי הוא ההפתעה שלנו עד עכשיו"

מאמן הקינגס מאותת שהרוקי הישראלי ישתלב במהירות ברוטציה. גארסיה: "רמת הביטחון שלו גבוהה מאוד עכשיו"

אחרי החגיגה ההיסטורית בעקבות בחירתו בדראפט, הקשיים בליגת הקיץ, העבודה הקשה בפגרה והיכולת המרשימה במשחקי קדם העונה, יגיע רגע האמת של עמרי כספי בלילה שבין רביעי לחמישי כשסקרמנטו שלו תפתח את עונת ה-NBA החדשה במשחק חוץ מול אוקלהומה סיטי (2:00).

בשלושת משחקי ההכנה האחרונים של הקינגס הפציץ כספי עם ממוצעים של 17.3 נקודות כולל 2.7 שלשות למשחק ב-27 דקות לערב, ואף זכה לפתוח בחמישייה כגארד במקומו של קווין מרטין הפצוע, שצפוי לחזור למשחק מול הת'אנדר. גם אם כספי יחזור לתפקד כשחקן ספסל הוא עתיד לקבל מנת דקות מוגדלת לאור היכולת המשופרת שלו, והמאמן פול ווספאל לא חסך ממנו מחמאות בשיחה עם ה-"סקרמנטו בי" המקומי.

"עמרי הוא ההפתעה של הקבוצה עד עכשיו", אמר המאמן הוותיק שיחזור לקווים ב-NBA לראשונה מאז 2001. "הוא הראה יכולת טובה לאחרונה והוכיח שמקומו ברוטציה. הוא שחקן שלא מסתכל על גבולות ומוכן לשלם את המחיר כדי להגיע למטרות שלו".

במהלך תהליך הקליטה בליגה הטובה בעולם זוכה כספי לתמיכה צמודה מפרנסיסו גארסיה, הפורוורד של הקינגס ששבר את פרק כף במהלך אימון משקולות שגרתי וייעדר עד פברואר. גארסיה סיפר על ההתקדמות של חברו הישראלי ואמר: "אני מאוד שמח בשביל כספי, כי הוא מצליח כרגע. רמת הביטחון שלו מאוד גבוהה עכשיו, ואפשר לראות שהקליעה שלו הרבה יותר טובה אחרי העבודה הקשה שלו. היום באימון הוא לא היה מסוגל להחטיא, ואני מקווה שהוא ימשיך ביכולת הזו אל תוך העונה".

כספי סיפר גם הוא ל-"בי" על העזרה שקיבל מהדומיניקני המצוין עוד לפני פציעתו: "כשרק הגעתי לכאן הוא נפגש איתי לאימון מאוחר בתשע בערב, בו היינו רק שנינו במגרש, ואמר לי: 'אתה הרוקי שלי השנה. אני אדאג למה שאתה צריך, לכל שאלה וכל בעיה שיש לך - אני כאן'. זה היה מאוד חשוב לי, בתור מי שבא ממדינה אחרת לתרבות חדשה, לקבל תמיכה משחקן כמוהו. הוא אמר שלמרות שאנחנו מתחרים על אותה עמדה הוא יתמוך בי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully