וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל ג'קסון: "על הנייר אנחנו קבוצה טובה יותר"

מאמן הלייקרס מרוצה ממצבה של האלופה לפני משחק פתיחת העונה מול הקליפרס. לברון: "אני ושאק לא נוכל לעשות הכל לבד"

אחרי ארבעה חודשים ארוכים תחזור אלינו הלילה (בין שלישי לרביעי) הליגה הטובה בעולם, וכמנת פתיחה לעונת 2009/2010 נקבל ארבעה משחקים מסקרנים שיפתחו לנו את התיאבון מחדש ויאפשרו לנו לקבל מבט ראשון על סגלי המועמדות העיקריות לאליפות.

במוקד יעמוד הדרבי של לוס אנג'לס, בו יציגו לראווה הלייקרס את דגל האליפות ה-15 שלהם אותו לציון התואר האחרון שהוסיפו לארון הגביעים שלהם אשתקד, מול הקליפרס המסכנים, שרק הבוקר גילו שבלייק גריפין ייאלץ להיעדר שישה שבועות מהמגרשים.

במשחק מרתק עוד יותר יתעמתו שתיים מהפייבוריטיות לפגוש את הלייקרס בסדרת הגמר, כשקליבלנד תארח את בוסטון. יוסטון המוכה תגיע לביקור בפורטלנד אצל הבלייזרס המבטיחים, ודאלאס תקבל בברכה את וושינגטון של גילברט ארינאס המתקמבק.

בעיות הכימיה של הזן מאסטר

בצד הצהוב-סגול של לוס אנג'לס שמרו הקיץ על כל הסגל שגבר על אורלנדו בסדרת הגמר, פרט לשינוי אחד משמעותי ביותר- החתמתו של רון ארטסט, שתפס את מקומו של טרבור אריזה שעשה את הדרך ההפוכה וחתם ביוסטון. הפורוורד המושמץ השתלב במהירות עם חבריו החדשים ונראה טוב משחקי ההכנה, אך פיל ג'קסון מודע היטב לקשיים שעלולים לצוץ סביבו בהמשך העונה.

"על הנייר אנחנו קבוצה טובה יותר השנה", אמר הזן מאסטר בן ה-64 אך מיהר לסייג: "אבל לפעמים הכימייה בין השחקנים והדרך בה הם משתלבים היא שקובעת את מידת ההצלחה". קובי בריאנט, שהבטיח לא להוריד הילוך גם אחרי שהגשים את חלומו וזכה באליפות הרביעית שלו והראשונה ללא שאקיל אוניל, נשמע אופטימי יותר: "יש לנו מספיק כישרון כדי לזכות בעוד אליפות, וזה יקרה אלא אם נצא משום מה מריכוז או שנסבול מפציעה כזו או אחרת".

במשחק הפתיחה ייאלצו הלייקרס להסתדר ללא פאו גאסול, שעדיין מתאושש מפציעה בשריר הירך אחרי קיץ עמוס בו הוביל את נבחרת ספרד לזכייה באליפות אירופה. למאר אודום צפוי לפתוח בחמישייה במקומו. אנדרו ביינום, שנעדר משני משחקי קדם העונה האחרונים, יהיה כשיר.

שוליית המלך החדשה

בזמן שקובי ולהקתו יחגגו בסטייפלס סנטר, באוהיו ייאבקו שתיים מהטוענות לכתר, ויציגו לראווה את הרכש הנוצץ והוותיק שלהן. מצד אחד יעמוד שאקיל אוניל בן ה-37, שנחת בקליבלנד במטרה לשכפל את הצלחתו לצד קובי בריאנט ודווין וויד עם לברון ג'יימס, שלא נשמע מוטרד מעומס האגואים בחמישייה של הקאבס: "אנשים מתייחסים יותר מדי לאינדיבידואליות שלנו ופחות לאספקט הקבוצתי. לא הכל סובב סביבי וסביב שאק, ואנחנו לא נוכל לעשות דבר לבד, אלא נצטרך את שאר החברים ביכולת טובה גם כן כדי להצליח".

מנגד יהנו הירוקים מצירופו של ראשיד וואלאס, שאחרי חמש וחצי שנים בדטרויט פתח דף חדש בבוסטון במטרה להוסיף לעצמו עוד טבעת אליפות ולעזור לסלטיקס המנוסים ממילא להחזיר לעצמם את התואר שאיבדו אשתקד בעיקר בגלל פציעתו הקשה של קווין גארנט, שמגיע הפעם כשיר לחלוטין לפתיחת העונה.

בקליבלנד עסקו במקביל בהכנות לעונה גם בפרשיות של דלונטה ווסט שתפסו כותרות רבות בתקשורת המקומית, ואחרי שהגארד המוכשר נתפס לפני כחודש עם שלושה אקדחים טעונים כעת מתברר שאשתו הגישה נגדו תלונה במשטרה וטענה שהוא הכה אותה, מה שבוודאי לא יעזור להרגיע את השערורייה הקודמת סביבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully