וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פויול: "הייתי יכול להרוויח יותר במועדון אחר"

קפטן ברצלונה חתם על הארכת החוזה עד 2013, וחשף כי היו לו הצעות טובות יותר מבחינה כלכלית. סיידו קייטה מרגיש בעננים

רויטרס

צפו בהצגתו של קיקה סאנצ'ז פלורס כמאמן אתלטיקו מדריד
צילום וידאו: רויטרס
עריכת וידאו: ענת ברק

קפטן ברצלונה, קרלס פויול, חתם אתמול (שני) על חוזה חדש שישאיר אותו במועדון הקטלאני עד ל-2013. במעמד החתימה, סיפר פויול כי היה יכול לנצל את סיום החוזה הקודם שלו ולהרוויח יותר בקבוצה אחרת, אבל המחוייבות לברצלונה מנעה ממנו לעשות זאת. אגב, ברצלונה היא הקבוצה היחידה שבה שיחק וכנראה ישחק פויול בקריירה המקצוענית שלו.

"מבחינה תאורטית, החוזה הזה יגרום לי לסיים את הקריירה במועדון שבו התחלתי. הגעתי לכאן בגיל צעיר, ואני אתלה כאן את הנעליים שלי. זה דבר שקורה למעט מאוד שחקנים", אמר פויול והוסיף: "אני מאושר מכל מה שקרה השבוע, לא היו לי חששות. לאורך כל התהליך הזה לא חשבתי שאני אעזוב את הקבוצה. ההצעה של ברצלונה הייתה מצויינת כבר מההתחלה, המועדון הזה תמיד היה נדיב עבורי למרות שהייתי יכול להרוויח יותר במקום אחר".

חברו של פויול בברצלונה, סיידו קייטה, אמר כי הוא מרוצה מאוד מתפקודו החדש כקשר התקפי יותר, ונתן את הקרדיט למאמן פפ גווארדיולה כמו שטיפח אותו ככדורגלן. הדברים האלה נאמרו בעקבות השלושער שכבש קייטה בניצחון של ברצלונה על סראגוסה 1:6. "הכדורגל שלי תמיד היה הגנתי, ונועד כדי לעזור לחברים שלי להשיג כדורים. בברצלונה למדתי לשחק יותר קדימה", אמר קייטה שהתייחס גם לשלושער במחזור האחרון: "אחרי השער הראשון נרגעתי והחלטתי להתחיל לנסות דברים שלא חשבתי שאני מסוגל להם. אני מוציא מעצמי את המיטב, והתמיכה מהספסל עוזרת לי מאוד. אני מרגיש מחוייב להחזיר את כל הביטחון שנותנים לי אל האוהדים. אני מכבד מאוד את המאמן כי גם הוא מכבד אותי, ואני יודע שלנהל את כל הכוכבים האלה זה לא קל. השחקנים הם לא ילדים, וכשאנחנו רואים שהמאמן נותן יחס שווה לכולם, אנחנו מחזירים לו את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully