וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיחור רב: גרשון התנצל בפני ה-NBA

מאמן מכבי ת"א שסירב לעזוב את הפרקט במשחק מול הניקס כתב לדייויד שטרן: "מתנצל בפני הליגה, הניקס והאוהדים"

בעקבות פרשת התאבדותו של מוני פנאן, נשכח אולי אחד הרגעים המביכים ביותר בתולדות הכדורסל הישראלי, שהתרחש רק שעות ספורות קודם לכן, הלא הוא סירובו של מאמן מכבי תל אביב, פיני גרשון, לרדת מהפרקט של המדיסן סקוור גארדן, לאחר שקיבל שתי עבירות טכניות במשחק מול הניקס. מכבי איבדה לבסוף את המשחק, אבל חמור בהרבה- היא הטילה כתם חמור על כבודו של הכדורסל הישראלי בעיניים אמריקאיות. היום (שני) שלח גרשון מכתב לקומישינר דייויד שטרן, ולדוני וולש, הג'נרל מנג'ר של הניקס, בו הוא מתנצל על התנהגותו.

"לאחר שהיה לי זמן להרהר על הפעולות שלי שלי בזמן שהקבוצה שלנו היתה בניו יורק, אני מעוניין להתנצל בפני הניו יורק ניקס, ה-NBA ושלא רק בפני אוהדי הכדורסל שהיו במדיסון סקוור גארדן, אלא בכל המדינה", כתב גרשון. "הטיול שלנו בארצות הברית היה למען מטרה נהדרת- הילדים של מגדל אור- ואני מקווה שכמה דקות של התנהגות רעה מצידי לא יסיחו את תשומת הלב מכל הטוב שנעשה במשחק שלנו מול הניקס והקליפרס".

גרשון לא היה היחידי שהתנצל בפני הקומישינר. גם שמעון מזרחי מצא זמן לכתוב התנצלות משלו, ובה כתב: "אין ספק כי לפי החוקים, המאמן היה צריך לעזוב מיד את המגרש, ולא היה צריך להיכנס לויכוח עם השופט, אם זה היה מוצדק או לא. גרשון עזב לבסוף לאחר כמה דקות, ואנחנו מאוד מצטערים שהוא לא עשה זאת מוקדם יותר לאחר שנשמעה השריקה".

בתגובה להתנצלות השיב שטרן לגרשון ואמר: "ההתנצלות לא הייתה נדרשת והיא התקבלה. אנחנו מעריכים מאוד את מכבי תל אביב, ההנהלה שלה, המאמנים והשחקנים שלה, ואת חברנו הותיק שמעון מזרחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully