וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועצה להסדר ההימורים

התחזית של כותבי ה-NBA של וואלה! ספורט הולכת עם לברון כ-MVP הבלתי מעורער. לגבי לאלופה, הקונצזנוס במקום אחר

אסף רביץ

אלופה: במצב העניינים הנוכחי אני מטיל מטבע עם חמישה צדדים, אבל - קליבלנד. יש לי תחושה שהם ינחיתו איזה כריס בוש בפברואר.

סגנית: הלייקרס. סן אנטוניו לא פחות טובה כשהיא בריאה, אבל היא לא הייתה בריאה כבר שנתיים.

MVP: לברון. השילוב בין יותר מ-60 נצחונות למספרים הזויים יעשה את שלו. שוב.

רוקי העונה: טייריק אוונס. סתם, כי בא לי להפתיע. בלייק גריפין משחק בקבוצה טובה ולא יקבל את היד החופשית שתהיה לטייריק בסקרמנטו, בטח אחרי שקווין מרטין יגמור את העונה בגלל ציפורן שבורה.

השחקן המשתפר: אנתוני ראנדולף. קטגוריה קשה. אני לא אוהב לבחור כאן שחקני שנה שנייה, אבל יש יותר מדי כאלה שצפויים לפרוץ. הפעם אני הולך עם העדר.

השחקן המאכזב: שון מריון. בונים עליו קצת יותר מדי בדאלאס, יש לי תחושה שהוא גמר את רוב הסוס. גם טורקוגלו בטורונטו יכול להתברר כאכזבה גדולה.

מאמן העונה: נייט מקמילן. אני מאלה שעדיין מאמינים בפורטלנד, ומקמילן יזכה כי לא מעריכים נכון כמה טובים הבלייזרס יכולים להיות.

הקבוצה המשתפרת: וושינגטון. גם אם הם יתאמצו הם לא יצליחו להיות כל כך גרועים כמו בעונה שעברה.

הקבוצה המאכזבת: דטרויט. יווצרו מחנות, לא יהיה מנהיג והוותיקים, שכבר לקחו אליפות, לא ייתנו את הכל בשביל קבוצה שתילחם על מקום בפלייאוף. רק טרייד יציל אותם.

ליאור שקד

האלופה: עם 5 מתחרות לגיטימיות על התואר, השנה הבחירה קשה. אחרי לבטים קשים – הלייקרס.

סגנית: אורלנדו. הם עדיין בנויים טוב בשביל להתמודד עם החבורות המבוגרות של הסלטיקס והקאבס, ששוב יגלו שאין מי שיעזור למלך ברגעי האמת.

MVP: לברון ג'יימס. שוב ייתן מספרים מפלצתיים וישיג מאזן טוב, בעוד שכריס פול שוב ייתן עונה מעולה שלא תביא את קבוצתו לשום מקום, וקובי בריאנט, שייראה ירידה נוספת בדקות בעונה הרגילה, ישחק בהילוך שני רוב הזמן.

רוקי העונה: בלייק גריפין. הילד פשוט בנוי לשחק בליגה הזו ויהיה מצוין מההתחלה. תנו לו חודש וחצי להתאקלם והוא נותן בראש.

השחקן המשתפר: הייתי הולך על מייק קונלי מממפיס אם אייברסון לא היה מגיע לשם. גם על גלינארי מהניקס, אבל הוא בקושי שיחק בעונה שעברה בגלל פציעה אז זה לא נחשב. אם כך, נלך על קורי ברואר ממינסוטה, אחרי מאבק צמוד עם ברוק לופז, ספנסר הוז וגרג אודן.

השחקן המאכזב: אלטון בראנד ימשיך לא להשתלב בפילי מבחינה מקצועית, והקבוצה תיראה טוב יותר בלעדיו.

מאמן העונה: מייק דאנליבי. הקליפרס יגיעו לפלייאוף, ואולי אף ממקום גבוה מהשמיני. בכל מקרה וללא קשר לסגל – מאמן שיביא את הקליפרס לפלייאוף יזכה אוטומטית בתואר מאמן העונה, אפילו אם קבוצה אחרת תנצח 73 משחקים.

הקבוצה המשתפרת: קליפרס. גם לוויזארדס וגם לקליפרס היו רק 19 ניצחונות בעונה שעברה והעונה שתיהן יגיעו לפלייאוף. הלכתי על הקליפרס בגלל שהמערב יהיה שוב חזק וצמוד יותר מהמזרח, ויידרשו בו יותר ניצחונות בשביל להגיע לפלייאוף.

הקבוצה המאכזבת: תחרות קשה בין ההורנטס לראפטורס, כששתיהן ייאבקו על המקומות האחרונים למשחקי הפלייאוף האיזוריים. נלך על הקנדים, שיהיו אפילו יותר מאוכזבים בסוף העונה, אחרי שכריס בוש יעזוב.

בר שושני

האלופה: הלייקרס. מה שפיל ג'קסון עושה למחייתו זה לגרום למופרעים חסרי הגיון לפעול לטובת הקבוצה ולמנוע מהרון-רון לעלות לארטסט לראש. הוא עשה את זה עם רודמן, אז מה זה ארטסט?

סגנית: אורלנדו. בוסטון זקנים, בקליבלנד ללברון אין עם מי לשחק ושאקיל מתעסק יותר בלגנוב תכניות ריאליטי לחברים שלו מאשר עם לעשות משהו על המגרש. לאורלנדו יש את הסגל העמוק בליגה ולמאמן שלה יש שפם. אני מכבד דברים כאלה.

MVP: לברון ג'יימס יעשה הכל, אבל הכל, אבל באמת-באמת הכל, בשביל שהקבוצה שלו תצליח לעשות משהו ויהיה לו תירוץ טוב לברוח מקליבלנד. לא שזה יצליח, אבל לפחות הסטטיסטיקה תיראה נהדר.

רוקי העונה: בלייק גריפין. שיהנה מזה כמה שהוא יוכל, זה כנראה יהיה התואר האחרון בקריירה שלו (חוץ מאשר התואר הזמני: "האחרון שחתם בקליפרס וגמר את הקריירה").

השחקן המשתפר: אחרי סוף עונה נהדר בשנה שעברה ומקום בטוח בחמישיה של הבולס השנה, ג'ון סלמונס יקבל סוף סוף הערכה על היותו שחקן התקפה נהדר ומגוון עד מאוד.

השחקן המאכזב: סטיבן ג'קסון. לא באשמתו, כמובן. ג'אקס מטורלל על כל הראש, והוא משחק אצל המאמן המטורלל ביותר שאפשר למצוא. לפעמים זה עובד ולפעמים, כמו בפעמים בהן אתה מצהיר שאין לך כוח לקבוצה הזאת יותר, זה עובד קצת פחות.

מאמן העונה: ג'ורג' קארל. האיש שהתחיל את המלאכה ייראה את ההשלמה שלה – דנבר מסתכלת לגדולות של הליגה בלבן של העין. בשנה שעברה הם הגיעו לגמר המערב כשצ'ונסי מגיע באמצע; השנה הוא שם ממחנה האימונים.

הקבוצה המשתפרת: היד רועדת על המקלדת ומחפשת את השום. הקליפרס. הקבוצה נוקתה מכלמני זאק ראנדולפים למיניהם, בלייק גריפין נמצא, ואם בי-דידי יצליח להישאר בריא, המפרשיות יכולים גם להגיע לפלייאוף.

הקבוצה המאכזבת: דאלאס. הקדנציה של ריק קרלייל כמאמן של הקבוצה הזו מוצתה, לגרמני המעופף כבר קשה לסחוב הכל על הגב, ג'ייסון קיד כבר הרבה מעבר לזקן, והתוספת של שון מריון? כוסות רוח לאיש זקן. לא אתפלא אם יישארו מחוץ לפלייאוף במערב האכזרי.

עומר דיקמן

האלופה: תצוגות התכלית של הלייקרס בכל פעם שעמדה הקבוצה במבחן אמיתי הופכים אותה להימור הקל ביותר ולמועמדת טבעית לריפיט. לתואר היריבה העיקרית אלך השנה שוב עם המג'יק, שנראים פשוט נפלא במשחקי ההכנה. הראש אומר לייקרס, הלב אורלנדו. לב יותר קל להחליף אז נלך עם הלייקרס.

סגנית: כל שלוש המועמדות הבכירות מסוגלות לקטוף את כתר המזרח מבלי שאיש למעט גילברט ארינאס יופתע מכך, אבל הפעם ניתן ללב את הכבוד. אורלנדו ניצחה את בוסטון וקליבלנד בעונה שעברה, ובעזרת השם וסופרמן היא תעשה את זה שוב, לשמחתם של אוהדי הלייקרס.

MVP: הקו הבנאלי של ההימורים ימשיך גם כאן, כשלברון ימשיך לשחק בפול פאוור וינצח את הווארד בפוטו פיניש.

רוקי העונה: דלילותו היחסית של מחזור הרוקיז הנוכחי וכישרונו העצום של בלייק גריפין הופכים גם את ההימור הזה לקל מדי. תחרות צפויה בעיקר מכיוונו של טייריק אוואנס, שיקבל קרדיט אינסופי בשממה של סקרמנטו.

השחקן המשתפר: אחרי ששנה שעברה פישלתי בגדול עם מאט בארנס לא נותר לי אלא לזרוק צרור מועמדים אל הדפוס בתקווה שאחד מהם יפגע: ג'אמיר נלסון ימשיך את כושרו מהעונה שעברה מבלי להיפצע הפעם; לואיס סקולה יהפוך לשחקן המרכזי בהתקפה של יוסטון וישדרג מספרים בהתאם, ובמידה ויצליח אנדרו ביינום האומלל להישאר בריא לאורך העונה כולה אתם מוזמנים בהחלט להכניס גם אותו.

השחקן המאכזב: שלוש עונות בלבד לאחר שקצר את תואר השחקן המשתפר יוכיח מונטה אליס לעולם באופן סופי ששום דבר טוב לא יכול לצמוח על האדמה החולה של דון נלסון, ויסיים עונה רוויית טענות ופציעות עם 43% שדה ושום דבר מעבר לזה.

מאמן העונה: ריברס ובראון קיבלו כבר, ולג'קסון ופופוביץ' אין מקום בבוידעם לגביעים נוספים. מאמן העונה לשנת 09/10 יהיה סטן ואן גאנדי, באיחור אופנתי של עונה.

הקבוצה המשתפרת: לכל אלו שהתעלמו מהכתבות שלי בשבוע האחרון: קליפרס, קליפרס - ושוב קליפרס.

הקבוצה המאכזבת: התואר השנה יתחלק בין פילי נטולת אנדרה מילר שתישאר מחוץ לפלייאוף, ויוטה, שתצליח אמנם להידחק אליו איכשהו, אבל תתבסס רשמית כקבוצה הכי פחות מאיימת במערב.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully