וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושג הסכם בין ה-NBA והשופטים

לאחר השביתה, יפתחו השופטים את העונה כרגיל. דרון וושינגטון, אקס חולון, שוחרר מדטרויט. ווסט ביזלי וגלן דייויס מסתבכים

לאחר סכסוך ארוך ומתוקשר, שהובילה לשביתה של כחודש, חתמו היום (שני) שופטי ה-NBA על חוזה מול הליגה, שיסיים את המשבר, ויחזירם לעבודה, רגע לפני שהעונה מתחילה. כזכור, השופטים לא היו מרוצים מהתנאים להם זכו, ולאחר שלא קיבלו את מבוקשם, פתחו בשביתה, שהובילה את הליגה הטובה בעולם להשתמש בשופטים מבחוץ למשחקי טרום העונה.

"אנחנו מרוצים מההגעה להסכמה", אמר הקומישינר, דייויד סטרן. "המשא ומתן נמשך יותר זמן ממה שכל אחד מהצדדים רצה, אבל כשהעונה הרגילה תיפתח ביום שלישי, יהיו לנו את השופטים הטובים בעולם שישפטו את המשחקים". עתה ייצאו השופטים למחנה אימונים קצר בניו ג'רזי, במטרה להחזירם לכושר, ימים ספורים לפני משחקי הפתיחה.

מי שלא יהיה על הפרקט במשחק הפתיחה של הליגה הטובה בעולם הוא דרון וושינגטון. שחקנה לשעבר של הפועל חולון, שהיה בסגל של הדטרויט פיסטונס, שוחרר על ידי המועדון, שלא כלל אותו בסגל לקראת העונה הקרובה. וושינגטון קלע 3.3 נקודות בממוצע במשחקי ההכנה, ואסף 0.6 ריבאונדים ב-6.4 דקות משחק, וכאמור לא הצליח להרשים את ג'ו דומארס. עתה נותר לראות האם יחזור וושינגטון למחוזותינו.

עוד שחקן שלא יהיה שם בכדור הביניים הראשון (או אלה שאחריו, לבינתיים) הוא אנטואן ג'יימסון, שייעדר כחודש. הפורוורד של הוויזארדס עדיין מחלים מהפציעה שספג, ולפי הערכות המועדון ייעדר מ-13 המשחקים הראשונים. "הדבר החשוב ביותר הוא שהעונה ארוכה", אמר ג'יימסון. "יש לנו חבר'ה חדשים שיוכלים לעזור לנו. אני צריך להחלים ולהיות מוכן כמה שיותר מהר".

הצרות ממשיכות

באגף המופרעים ממשיכים דלונטה ווסט ומייקל ביזלי לככב. ווסט כזכור נעלם מאימוני קליבלנד בפתיחת העונה, והופיע רק כעבור מספר ימים מבלי הסבר מפורט. עתה מתבררים כמה פרטים על חייו של ווסט, לאחר שאשתו של הגארד הגישה תלונה במשטרה נגדו בגין אלימות. האירוע התרחש בערב שבת, אז התווכחו בני הזוג בדירתם. על פי הדיווחים, ניסה דלונטה לקחת את טבעת הנישואין מאצבעותיה של אשתו, שהגיבה בתלונה במשטרה. מהקאבלירס נמסר כי הם מודעים למקרה, אך מסרבים להגיב בשלב זה.

ומה לגבי מייקל ביזלי? כוכבה של ההיט, שעורר סערה לא קטנה לאחר הודעות אובדניות בטוויטר, שהובילו לאשפוז במכון לגמילה, עושה רושם שלא נרפא לגמרי. תמונות של ביזלי הופיעו באתרי האינטרנט כשהוא ישן על ספינה, כשפחיות ובקבוקי בירה ריקים מפוזרים מסביבו. התמונות נלקחו כשהקבוצה יצאה יחדיו לשייט מוקדם יותר החודש, אך קפטן הספינה טוען שהשחקן לא שתה או נגע באלכוהול. "אני לא מודאג כי לא עשיתי כלום", אמר ביזלי. "לא שתיתי. התמונות הגיע מאוהד שפרסם אותן ולא התכוון לעשות נזק".

ואם כבר צרות, אז גם גלן "ביג בייבי" דייויס נמצא באותה שכונה. הפורוורד של בוסטון נפגע בידו, ככל הנראה כתוצאה מתגרה בה היה מעורב. לפי דיווחים, דייויס הגן על חבר שביקר מלואיזיאנה, וככל הנראה לא יהיה כשיר לפתיחת העונה. "נראה שהוא יהיה בחוץ בזמן הקרוב", אמר הג'נרל מנג'ר של הסלטיקס, דני איינג'. "אני לא מוציא הודעה מסודרת עד שיתבררו כל הפרטים לגבי הפציעה". לפי דיווחי העיתונים, דייויס עלול להזדקק לניתוח בידו, אך זה יתברר רק לאחר הצילום שהוא אמור לעבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully