וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל ניצחה 57:72 את עירוני אשקלון

משחק ענק של דגן יבזורי (20 נק’, 6 מ-8 ל-3) הוביל את גלבוע/גליל לניצחון ראשון לעונה, 57:72 על אשקלון בגן נר

קיץ מעניין עבר על עירוני אשקלון. הקבוצה הדרומית של הליגה העמידה סגל מצויין, עם זרים שכבר הוכיחו את עצמם בליגה (סניד, טולברט), וישראלים מובילים (רוט, ווטסון וסוכר), מה שהפך אותה בעיני רבים למועמדת להגיע אל הפיינל פור. לעומתה, גלבוע/גליל העדיפה להתמקד בסגל הקיים, ובבסיס הישראלים הצעירים שברשותה, והערב (שני) זה הוכיח את עצמו בגדול. עודד קטש קיבל תרומה גדולה מאלישי כדיר, ג'רמי פארגו ומעל כולם, דגן יבזורי, בעוד גלבוע/גליל רשמה ניצחון ביתי נאה, 57:72 על קבוצתו של בית הלחמי.

גלבוע/גליל עלתה אל המשחק ללא טוני גפני, ששוחרר רק ביום שבת מהלוס אנג'לס לייקרס, אבל גם בלעדיו הראתה שיש לה הרבה מה למכור. דגן יבזורי ואלישי כדיר הריצו טוב את ההתקפה של המארחים בפתיחה, בדרך ליתרון 10 בסיום הרבע הראשון. אשקלון, שהריצה את ההחתמה החדשה שלה, קורי קאר, הצליחה לחזור ברבע השני, וירדה בפיגור נקודה בלבד במחצית. אלא שאז הגיע רבע שלישי ענק של קבוצתו של קטש, שבעזרתם של כדיר, פארגו ויבזורי שהפציץ מחוץ לקשת, רצה ל-9:22 ברבע השלישי.

אשקלון ניסתה לחזור למשחק בפתיחת הרבע האחרון, אבל יבזורי המשיך לשלוח כדורים מחוץ לקשת שמצאו את דרכם פנימה, בעוד גלבוע/גליל עלתה ל-50:63. בקסטר הצליח לצמק את היתרון ל-7 בלבד, דקה וחצי לסיום, אבל המארחים מגן נר החזיו מעמד, בעיקר כיוון שלקבוצתו של בית הלחמי לא היה מנהיג אמיתי בהתקפה ברגעי הסיום.

מהלך המשחק

גלבוע/גליל פתחה בחמישייה עם אלישי כדיר, דגן יבזורי, ג'רמי פארגו, אייזאה סוואן, בריאן רנדל.

עירוני אשקלון העלתה בחמישייה את מורן רוט, כריס ווטסון, בריאן טולברט, עומר סניד ג'ימי בקסטר.

המארחים פתחו מצויין, כששני הישראלים שלה, אלישי כדיר ודגן יבזורי מטיסים אותה ליתרון מוקדם, 1:8. מורן רוט החזיר את אשקלון לתמונה עם שלשה משלו, אבל פארגו וסוואן מן העבר השני קבעו יתרון 8. אשקלון סוף סוף קיבלה נקודות מבפנים מווטסון, אבל יבזורי המשיך לאמלל את ההגנה של האורחים, ושלשה ענקית של סוואן, בצירוף דאנק של כדיר הקפיצו את המארחים ליתרון 6:19. הקהל חגג חדירה נהדרת של פארגו שהגדילה את הפער, ועוד שלשה, הפעם של דאוול העלימה נקודות ראשונות של סניד, וקבעה יתרון 13 למארחים. אשקלון התנחמה בשלשה של טולברט, וירדה בפיגור 24:14 בסיום הרבע הראשון.

אשקלון עלתה עם יותר אנרגיה לרבע השני, ומצאה נקודות של סניד, אבל אז נקלעו שתי הקבוצות למשחק מפוזר, הרבו להחטיא, ורק מהלך נהדר של כדיר יחד עם ג'אמפ של פארגו קבעו יתרון 18:28 לגלבוע/גליל. או אז נכנס בשורות אשקלון קורי קאר, שרק חתם בקבוצה, ושלשה שלו הובילה לנקודות של רוט, ופתאום הפער עומד רק על 2. המומנטום של האורחים נמשך כשטולברט הקשה על ההגנה, ובלבול בהגנה של גלבוע/גליל הוביל למתפרצת של רוט, שקבעה יתרון ראשון לאשקלון, 30:31. המארחים המשיכו להיראות רע בהתקפה, אבל ניצלו משלשה של יזרעאלי, שהורידה אותם ביתרון 34:35 למחצית.

סוואן פתח היטב את הרבע השלישי עם שלשה גדולה, פארגו חתך את הצבע וכדיר המשיך לחגוג מבפנים, בעוד גלבוע/גליל לא עצרקה לרגע. אשקלון לא מצאה את הטבעת, ומן העבר השני, סל ועבירה של סוואן יחד עם נקודות של רנדל קבעו ריצת 0:12 ו-34:47. רוט החל להכניס טירוף להתקפת האורחים, וביחד עם סניד הוריד את היתרון ל-10. שחקניו של קטש לא הורידו את הרגל מהגז, כשיבזורי ממשיך להפציץ מחוץ לקשת, ורק שלשה של אבי סוכר הורידה את אשקלון בפיגור מינימלי עבורה, 57:43.

חוסר ריכוז של המארחים בפתיחת הרבע האחרון איפשר לווטסון ואשקלון לחזור לתמונה, אבל שלשה שישית של יבזורי העלתה את גלבוע/גליל ל-46:60. ווטסון ובקסטר הצליחו לנגוס מעט בהפרש, והורידו ל-10. אשקלון לא הצליחה לנצל את ההחטאות של המארחים, ורק שלשה של בקסטר, דקה וחצי לסיום נתנה לה תקווה, ופיגור 7, אלא שנקודות של כדיר, ועוד החטאה טיפשית מן העבר השני, חרצו את גורלה של אשקלון, והעניקו ניצחון ראשון לקבוצתו של קטש לעונה.

סטטיסטיקה

קלעו לגלבוע/גליל: דגן יבזורי 20 (6 מ-8 ל-3), ג'רמי פארגו 15 ו-7 אסיסטים, אלישי כדיר 14, אייזאה סוואן 10, דיון דאוול 6, גוני יזרעאלי 4, בריאן רנדל 3 ו-8 ריבאונדים.

קלעו לאשקלון: עומאר סניד 13, ג'יימי באקסטר 12, מורן רוט 10, כריס ווטסון 9, בריאן טולברט 6, אבי סוכר וקורי קאר 3 כ"א, אלעד הופמן 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully