וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנט פטרסבורג: אוקון הודח בסיבוב המוקדמות השלישי

הישראלי (271 בעולם), שקיווה להעפיל לטורניר ATP ראשון השנה, נוצח ע"י הקזחי יורי שוקין (218 בעולם) 2:6, 6:2, 7:6

נועם אוקון התמודד היום (שני) בסיבוב המוקדמות השלישי של טורניר סנט פטרסבורג (750 אלף דולר, משטח קשה, אולם) נגד הקזחי יורי שוקין (218 בעולם). אוקון, (271 בעולם) לא הגיע השנה לאף טורניר ATP, ושיחק רק בצ'לנג'רים ופיוצ'רים. הטניסאי הישראלי ידע שניצחון על שוקין יעלה אותו לראשונה השנה לטורניר ATP גדול, אולם לאחר מאבק קשה נוצח 2:6, 6:2, 7:6 והחמיץ את ההזדמנות להעפיל לטורניר.

המערכה הראשונה התנהלה בשליטתו של אוקון, אותה ניצח 2:6. במערכה השנייה אוקון לא הצליח לשמור על הקצב, והקזחי לא התקשה להשוות ל-1:1 במערכות אחרי שניצח 2:6. שוקין פתח היטב את המערכה השלישית והמכרעת עם שבירה שהעלתה אותו ל-0:2. אוקון לא אמר נואש, שבר חזרה והשווה ל-3:3. אוקון התקשה לשמור על ההגשה אך כפה בהמשך שוויון 6:6 והשניים הלכו לשובר שוויון צמוד ומותח, שהסתיים בניצחונו של הקזחי 6:8, וניצחון 6:7 במערכה.

המדורג ראשון בטורניר, מיכאיל יוז'ני, זכה אמש בטורניר הקרמלין, וצפוי לפתוח את הופעתו נגד הקזחי אנדרי גולובב. מראט סאפין, שמצוי בשנת פרישה, יתמודד נגד יריב קשה בדמות רישאר גאסקה. הלאטבי המתקמבק ארנסט גולביס כבר הבטיח את מקומו בשמינית הגמר אחרי שניצח 3:6, 6:7 את הגרמני פלוריאן מאייר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully