וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורליצקי: "כל העסקים של קבוצות ליגת העל חוקיים"

יו"ר בקרת התקציבים שלל את טענותיו של קודמו בתפקיד, יאיר רבינוביץ', על מעורבותם של גורמים עבריינים בליגת העל

יושב ראש בקרת התקציבים, עפר אורליצקי, שלל היום (שלישי) את טענותיו של קודמו בתפקיד יאיר רבינוביץ' בדבר מעורבותם של גורמים עבריינים בכדורגל הישראלי. "כל העסקים של קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית חוקיים ומוסדרים בבקרה", אמר אורליצקי לגלי צה"ל בתגובה לדבריו של רבינוביץ' אתמול.

"רשות המסים פנתה אליי, קיבלה שיתוף פעולה מלא", אמר רבינוביץ' אתמול, "המשטרה באה אליי להתעניין בנושא של עבריינות מבחינת בעלות על כדורגל של קבוצות עברייניות ובסופו של דבר החליטו לא לטפל בזה. רשויות החוק במדינת ישראל נמנעות מלטפל בנושא הספורט".

לפי רבינוביץ', יש בידיו מידע על קבוצות שנמצאות תחת השפעה של גורמים עבריינים. "לא רק אני יודע, גם המשטרה יודעת", סיפר מי ששימש עד לאחרונה בתפקיד רשמי בהתאחדות. "דיברו איתי ארוכות על לפחות שתי קבוצות - אחת בליגת העל, אחת בליגה השנייה. המשטרה חקרה והחליטה שזה לא בסדרי העדיפויות שלה וגנזה את החקירה. ההתאחדות פעלה בסדר. שיתפנו פעולה. זה היה כשהמשטרה החליטה לטפל בעולם התחתון באמצעות פגיעה באמצעים הכלכליים, בסביבות חמש שנים אחורה. יש שתי קבוצות שהמשטרה דיברה איתי עליהן, אחת בליגת העל ואחת בליגה השנייה".

"השמועות הן שיש יותר קבוצות כאלה. ההימורים הלא חוקיים זו כלכלה יותר חזקה מאשר ההימורים החוקיים. הרשויות החוק במדינת ישראל נמנעות מלטפל בנושא הספורט. החומר הממש שורף שישנו, זה השתלטות עולם תחתון על הספורט בישראל לצורך הימורים. זה שליטה על כרטיסי השחקן והשפעה על תוצאות הקבוצה עצמה ותוצאות של משחקים של קבוצות אחרות".

תגובת ההתאחדות לכדורגל: "אם למר רבינוביץ' יש הוכחות, ממצאים ומסמכים או כל דבר שיכול לשפוך אור על דבריו, אנו מקווים שיביא אותם להתאחדות לכדורגל, כדי שזו תפנה למשטרה. יחד עם זאת, לא ראוי שמר רבינוביץ' אומר דברים שמכתימים את כל קבוצות הכדורגל ובכך למעשה שופך את התינוק עם המים".

חזי מגן, הבעלים של בני יהודה, הגיב גם הוא בגלי צה"ל ומחה כנגד שרבוב שמה של קבוצתו לפרשה.

עדכון ראשון: 26.10 11:52

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully