וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "לא היו לי ספקות לגבי מסי"

מאמן בארסה מרוצה מהשיפור ביכולת של הארגנטינאי ב-1:6 על סראגוסה. על השלושער של קייטה: "הוא ראוי לזה ואפילו ליותר"

ברצלונה קצת קירטעה לאחרונה. ההפסד לקאזאן בליגת האלופות והיכולת הלא משכנעת בליגה, נטעו תחושה כי משהו חורק בממלכת החלומות של פפ גווארדיולה. אחרי ה-1:6 המוחץ על סראגוסה אמש (ראשון) בקמפ נואו, שחקני בארסה השיבו מעט מכוח ההרתעה שנראה כי עומעם לאחרונה. כשהקבוצה מוליכה את הטבלה בפער של שלוש נקודות מהשנייה ריאל מדריד, גם הלחץ במועדון השתחרר מעט.

"הוכחנו שההבדל בין רובין קאזאן לןסראגוסה הוא היכולת שלנו לכבוש", אמר צאבי לאחר הניצחון הגדול, "הפילוסופיה שלנו היא תמיד לתקוף ולשחק באותו סגנון. כשאני מסתכל על קבוצות אחרות, אני רואה שאנחנו מובילים בשלוש נקודות על ריאל ובשש נקודות על סביליה שבמקום השלישי". גם זלאטן איברהימוביץ', שכבש צמד במשחק, מרוצה מהיכולת הקבוצתית, אולם חושב כי עליו להשתפר. "עדיין לא הגעתי לרמה הכי גבוהה שלי", אמר החלוץ, "זה נהדר לנצח כשהקבוצה כובשת שישייה".

פפ גווארדיולה היה מרוצה מאוד מהיכולת שהפגינו שחקניו, ויצא להגנתו של לאונל מסי, שספג לאחרונה ביקורת על יכולתו החלשה במדי הקבוצה ובנבחרת ארגנטינה. "לא היו לי ספקות לגבי מסי", אמר המאמן ל"מארקה", "לאו הוא אחד שישחק בכל מצב ויתן הכל". כוכב המשחק היה הקשר המאלי סיידו קייטה, שכבש שלושער למרות שהוא קשר אחורי, וגם הוא זכה לשבחים מהמאמן. "הוא ראוי לשלושער הזה ואפילו ליותר", אמר גווארדיולה. קייטה העדיף לא לדבר על עצמו אחרי המשחק, וכמו מאמנו, חלק שבחים לחברו לקבוצה, מסי. "הוא אנושי, זה נורמלי שלפעמים לא הולך. תזכרו שכל הקבוצה שיחקה טוב, ולאו הוא אחד השחקנים הכי חשובים שלנו".

"השחקנים רצו לגמור את המשחק כמה שיותר מהר", אמר נשיא ברצלונה חואן לאפורטה ל"מארקה". "זה היה משחק מצוין. השחקנים רצו להוכיח שהם חזרו למסלול אחרי רובין קאזאן". גם לאפורטה היה מרוצה מהשיפור ביכולתו של מסי. "היה חשוב לו לכבוש, אחרי שהיה לו קצת קשה בזמן האחרון. הקרדיט מגיע לקבוצה כולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully