וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המניות של פאר וסלע רק עולות

אחרי טורניר לוקסמבורג, קפצה פאר שישה שלבים למקום ה-32. סלע עלה למקום ה-42 מבלי לשחק. סאפינה ראשונה בנשים

התקופה הקשה בה חווה הפסדים מביכים ולקח חופשה כדי להחזיר לעצמו את הרעב לטניס, לא משפיעה על דירוגו של דודי סלע בעולם. למעשה, למרות שלא שיחק מאז שהודח בסיבוב הראשון בשנגחאי ב-11 באוקטובר, אחרי שהפסיד למדורג 396 בעולם שאו-צ'ואנג ז'נג, סלע שמר על מעמדו כ-44 בעולם. בדירוג הטניס שמפורסם היום (שני) סלע אף נהנה מהתקדמות של שני שלבים למקום ה-42 בעולם. גם שחר פאר, שהודחה בחצי גמר טורניר לוקסמבורג, שיפרה עמדות. הטניסאית הישראלית הבכירה, שהפסידה לגרמניה סאבין ליזיקי, עלתה שישה שלבים למקום ה-32 בעולם בדירוג הנשים.

מיכאיל יוז'ני, שזכה אתמול בטורניר גביע הקרמלין שבמוסקבה לאחר שגבר בגמר הטורניר על ינקו טיפסרביץ', עלה חמישה שלבים למקום ה-25 בעולם. טיפסרביץ' הפינאליסט מאוכזב מההפסד, ויכול להיות מאוכזב גם מהעובדה שנותר 46 בעולם. את הזינוק המרשים ביותר ניפק הקפריסאי מרכוס בגדאטיס, שרשם תואר ראשון מאז 2007 אחרי שזכה בטורניר שטוקהולם. בגדאטיס זינק 25 שלבים למקום ה-41 בעולם.

בעשירייה המובילה אין שינוי. רוג'ר פדרר ניצב במקום הראשון בעולם, ואחריו מדורגים רפאל נדאל, נובאק דג'וקוביץ', אנדי מארי, חואן מרטין דל פוטרו, ניקולאי דוידנקו, אנדי רודיק, ג'ו-ווילפריד צונגה, פרננדו ורדאסקו ורובין סודרלינג.

סאפינה קופצת בראש

השינוי הבולט צמרת דירוג הנשים הוא חזרתה של דינארה סאפינה למקום הראשון בעולם, על חשבונה של סרינה וויליאמס, שירדה שלב אחד, וזאת למרות יכולת רעה של הרוסיה בחודש האחרון. במקום השלישי מדורגת סבטלנה קוזנצובה, והיא מקדימה את קרוליין ווז'ניאקי, שעלתה שני שלבים למקום הרביעי. החמישית אלנה דמנטייבה, מקדימה את הבלארוסית ויקטוריה אזרנקה, שטיפסה מהמקום השמיני למקום השישי. ונוס וויליאמס צנחה שלושה שלבים למקום השביעי, והיא מקדימה את ילנה יאנקוביץ', ורה זבונרבה ואגנייסקה רדוואנסקה. מריה שראפובה עלתה מהמקום ה-15 ל-14, ואילו אנה איבנוביץ' נסוגה מהמקום ה-14 למקום ה-22 בעולם.

סאבין ליזיקי, שנוצחה במפתיע בגמר לוקסמבורג על ידי השוויצרית בת ה-20 טימאה בשינסקי, התקדמה שלושה שלבים למקום ה-25 בעולם. בשינסקי קפצה בזכות הזכייה ממקום 70 בעולם למקום 55. פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקייה הפגינה יכולת נהדרת וזכתה בתואר לנשים במוסקבה, כשגברה בגמר על הבלארוסית אולגה גובורצובה. בזכות הניצחון עלתה סקיאבונה שבעה שלבים למקום ה-17 בעולם. הפינאליסיטית גוברצובה קפצה מהמקום ה-67 בעולם למקום ה-53.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully