וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: ראש חץ משולש

ריבר ובוקה נאבקות על יוקרה? אסטודיאנטס (0:1 על טוקומן), באנפילד (0:3 על גודוי) וניואל'ס (1:2 על ולז) חולקות את הפסגה

בצל הסופרקלאסיקו בין ריבר פלייט המיואשת לבוקה ג'וניורס המתאוששת, נערכו שאר משחקי המחזור ה-10 בטורניר האפרטורה של ארגנטינה, כשלפחות עד קרב הצמרת בין סן לורנצו לקולון נוצר ראש חץ משולש בפסגה. ראשונה ממוקמת אסטודיאנטס, שניצחה 0:1 את אתלטיקו טוקומן, אחריה באנפילד שהביסה 0:3 את גודוי קרוז ושלישית ניואל'ס שהפתיעה עם 1:2 בחוץ את ולז סרספילד - לשלושתן 20 נקודות.

אסטודיאנטס - אתלטיקו טוקומן 0:1

חואן ורון והחברים לא מוותרים על התואר ורוצים להשלים שנה מוצלחת, אחרי הזכייה בליברטודרס. אסטודיאנטס לא ניצחה בשלושת המחזורים הקודמים, אבל פנדל קטן של מאורו בוסלי בדקה ה-30 הציב אותה שוב בראש הטבלה.

באנפילד - גודוי קרוז 0:3

המארחים המשיכו לחגוג והם היחידים העונה ללא הפסד. סנטיאגו סילבה האורוגוואי שוב הרשים עם צמד שערים בדקות 14 ו-32, והעלה את מאזנו בראש טבלת המבקיעים לתשעה שערים. חאמס רודריגז הקולומביאני חתם את תוצאת המשחק עם שער בדקה ה-44.

ולז סרספילד - ניואל'ס אולד בויס 2:1

האורחים מרוסאריו שוב צברו נקודות מפתיעות, ובלי שאף אחד ישים לב הצטרפו למוליכות. ג'ונתן כריסטלדו הבקיע לזכות ולז בדקה ה-31, אבל אנטוניו בוגוסיאן, נחלוץ האורוגוואי שהגיע הקיץ לניואל'ס, ענה עם צמד בדקות 48 ו-70 ופתאום נסטור סנסיני יכול לפנטז על תואר.

רוסאריו סנטרל - אינדפנדיינטה 0:2

הקבוצה של אריאל קופארו-רוסו חזרה לנצח אחרי חמישה משחקים ללא ניצחון. דווקא השוער חורחה ברואון כבש את הראשון מהנקודה הלבנה בדקה ה-30 ונכנס להיסטוריה של המועדון כשהיה לשוער הראשון שחוגג שער. אמיליו סלאז'ה הוסיף את השני בדקה ה-49 והרגיע את חלומות האליפות של אינדפנדיינטה.

ראסינג קלוב - לאנוס 1:1

הרבה עבודה מצפה ללותאר מתיאוס כשיגיע לבואנוס איירס. עוזרו העתידי, חואן ברבאס, לא הצליח להביא לקבוצה את הניצחון הראשון העונה גם בניסיון העשירי. אדוארדו סאלביו כבש במבצע אישי נהדר בדקה התשיעית, אבל הקפטן קלאודיו ז'אקוב איזן עבור 'לה אקדמיה' עם נגיחה מדויקת בדקה ה-60.

ארסנאל - חימנסיה לה פלטה 0:1
לארסנאל: דייגו גלבאן (85)

צ'קאריטה - הורקאן 0:1
לצ'קאריטה: מריאנו אצ'ברייה (64)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully