וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב עלתה לסיבוב השני בגביע האתגר

הדאבליסטית הישראלית ניצחה גם בגומלין בחוץ 2:3 את סטרוייטל, ותפגוש בשלב הבא את זיראט בנקאסי הטורקית

הישג נפלא למכבי תל אביב, הדאבליסטית הישראלית בכדורעף גברים, כשהעפילה הערב (ראשון) לסיבוב השני בגביע האתגר האירופי, לאחר שניצחה גם במשחק הגומלין את סטרוייטל מינסק הבלארוסית 2:3.

את העבודה עשו חניכיו של זוהר בר נצר כבר במשחק הראשון מול סטרוייטל, כשניצחו בצורה משכנעת 0:3 לפני שבוע, אך ידעו לשמור גם הפעם על דריכות ורמת משחק גבוהה מאוד במוגילב שבבלארוס, מה שהקנה להם את הכרטיס לשלב הבא במפעל.

המערכה הראשונה הייתה צמודה ביותר ונמתחה על פני 30 דקות, עד שתל אביב השיגה את הנקודה המכרעת וניצחה 26:28. גם במערכה השנייה שתי הקבוצות סירבו להיפרד, עד שהמארחים ניצחו באותה תוצאה כמו במערכה הראשונה והשוו ל-1:1. המגמה לא השתנתה גם בפתיחת המערכה השלישית, כשהמארחים נטלו את ההובלה, אך בהפרש קטן. המילה האחרונה במערכה הייתה של תל אביב, שלאחר מהלך ארוך מאוד הצליחה להשיג את הנקודה המיוחלת ולנצח שוב 23:25 ו-1:2 במערכות. סטרוייטל ניצחה את הרביעית 20:25. למרות שלמעשה מכבי הייתה בשלב הבא כבר בסיום המערכה הראשונה, היא המשיכה לשחק חזק, וניצחה את המכרעת 12:15 ואת המשחק 2:3, לאחר שעתיים ושש דקות של משחק קשה ואינטנסיבי.

בשלב הבא תפגוש מכבי תל אביב את זיראט בנקאסי אנקרה (Ziraat Bankasi ANKARA) הטורקית. המפגש הכפול ייערך בתחילת חודש דצמבר 2009, כשתל אביב תארח את המשחק הראשון ב-2 או ב-3 באותו חודש.

מאמן מכבי תל אביב, זהר בר נצר, אמר בסיום המשחק: "אחת המטרות הייתה לעבור את השלב הראשון, אני שמח שעשינו את זה ועכשיו פנינו אל הטורקים בתחילת דצמבר. המטרה שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה היא לעבור שני שלבים במפעל, חצי דרך כבר עשינו. כל הכבוד לשחקנים, שהתעלו במשחק מאוד קשה ובמגרש מאוד קשה ונתנו במערכה הראשונה קאמבק מדהים".


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully