וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: בלברקוזן יכולים לחייך

משחק הצמרת בין שאלקה להמבורג הסתיים ב-3:3 דרמטי, ולברקוזן נותרה בפסגה. ורדר ברמן שלישית אחרי 1:4 בבוכום

המשחק המרכזי של המחזור העשירי בגרמניה נערך הערב (ראשון) כשהשלישית שאלקה אירחה את השנייה המבורג, למפגש בו המנצחת זוכה בשלוש נקודות ובפסגה. המבורג הגיעה כשהיא ללא הפסד ליגה, ונשארה כך, אבל סיימה את המשחק ב-3:3 שמשאיר את הפסגה ללברקוזן לשבוע נוסף.

שאלקה, שבאמתחתה היו שלושה ניצחונות רצופים, קיוותה לא למעוד שוב מול מתחרה לתואר כפי שקרה נגד וולפסבורג, בעיקר כשבשבועיים הקרובים מצפים לה עימותים עם לברקוזן ובאיירן מינכן. למרות המיקום הגבוה, פליקס מגאת' הקפיד להדגיש לפני המשחק כי האליפות היא לא מטרה ריאלית עבור שאלקה העונה, אבל שחקניו כנראה חושבים אחרת והראו שכדאי לספור אותם.

קווין קוראני וג'פרסון פרפאן היו הראשונים לסכן את השער עבור המארחת, אבל דווקא בצד השני חגגו בדקה ה-26 עם שער של מרכוס ברג השבדי. פיוטר טרוכובסקי הוריד את המבורג ביתרון כפול להפסקה, עם כדור חופשי מסובב שנעצר ברשת של מנואל נוייר, ונראה כי המארחים מיואשים.

אלא שבדקה ה-50 בישל ראפיניה לקווין קוראני, שנגח פנימה וצימק, דויד רוזנהאל הורחק משורות המבורג בדקה ה-61 ודקה לאחר מכן איזן לוקאס שמיץ הצעיר בנגיחה נוספת. ברג השבדי חשב שהוא אומר את המילה האחרונה עם שער בדקה ה-80, אבל גם קוראני רצה צמד ונגח את השיוויון הדרמטי בתוך תוספת הזמן.

בוכום - ורדר ברמן 4:1

אחרי שלושה ניצחונות ליגה רצופים ואיבוד נקודות של יריבותיה לצמרת, ידעה ורדר ברמן שניצחון על בוכום יציב אותה במרחק נקודה בלבד מהפסגה. השוער טים ויזה רצה לשרוד את 23 הדקות הראשונות כדי לשבור את שיא המועדון של אוליבר רק מ-1988 - 619 דקות ללא ספיגה - אך לצערו הוא נכנע כבר בדקה הראשונה לשער של סטניסלב ססטאק הסלובקי.

ברמן לא נתנה לשער לשבור את רוחה, ובדקה התשיעית קלאודיו פיזארו בישל לארון האנט את השיוויון. בדקה ה-31 היה זה מרקו מארין, הרכש מבורוסיה מנשנגלאדבך, שחגג שער ליגה ראשון במדים החדשים והשלים מהפך. טים בורובסקי עלה מהספסל ובדקה ה-73 הבקיע את הראשון שלו מאז חזר לברמן, ומסוט אוזיל חתם את התוצאה בתוספת הזמן.

הרטה ברלין - וולפסבורג 0:0

נועלת הטבלה חיפשה ניצחון ראשון עם המאמן החדש פרידהלם פונקל דווקא על חשבון האלופה, שהגיעה ללא חלוצה המצטיין גראפיט, שנשלח לברזיל על מנת לנקות את הראש. "זה היה הרעיון שלי, אני מקווה שהוא יעשה את הסוויץ'", אמר המאמן ארמין פה, שהעלה בהתקפה את אובפמי מרטינס לצד אדין דזקו. המצב הטוב ביותר היה דווקא של הרטה, כשגוסטבו ראמוס שלח כדור לקורת שערו של דייגו בנאליו. המארחים משיגים נקודה רביעית העונה עם תיקו ראשון, וולפסבורג במקום השביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully