וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: הקייטנה של קייטה

ברצלונה חזרה לעצמה עם 1:6 מוחץ על סראגוסה הודות לשלושער מפתיע של קייטה. ויאדוליד הביסה את לה קורוניה 0:4

אחרי התיקו ללא שערים של ריאל מדריד עם ספורטינג חיחון, פתחה הערב (ראשון) ברצלונה פער של שלוש נקודות בפסגת הליגה הספרדית בתום המחזור השמיני, אחרי 1:6 ביתי מרשים על סראגוסה המסכנה, במשחק שהיה חגיגה קטלאנית אחת גדולה של זלטאן, מסי, צ'אבי, אינייסטה, ובעיקר סיידו קייטה המפתיע.

עוד לפני משחק זה, נערכו חמישה משחקים בליגה. ויאדוליד אירחה את הקבוצה המפתיעה, דפורטיבו לה קורוניה, והביסה אותה בביתה 0:4. ההפתעה של המחזור נפלה, כשוויאריאל, שהייתה הקבוצה היחידה ללא ניצחון בליגה, עשתה זאת סופסוף, עם 1:2 במדריגל על מלאגה.

טנריפה גברה על חרז 0:1, חטאפה השיגה שלוש נקודות, לאחר 0:2 על אתלטיק בילבאו. אוסאסונה וראסינג סנטאנדר נפרדו בתיקו 1:1. ולנסיה עלתה למקום הרביעי אחרי 0:3 קליל על אלמריה.

ברצלונה - סראגוסה 1:6

הקבוצה של פפ גווארדיולה הגיעה למשחק הבית הערב לאחר שבוע ללא ניצחון, דבר מאוד לא שכיח במחוזותיה בשנה האחרונה. הקטלאנים סיימו את המשחק במחזור הקודם ב-0:0 במסטאייה עם ולנסיה, כאשר ביום שלישי נוצחו בצורה מפתיעה ביותר על ידי רובין קאזאן הטטארית בליגת האלופות ועוד בקאמפ נואו (2:1).

אלא שהמזל מאיר פנים לאלופת ספרד ואירופה, שדילגה הערב קלילות מעל סראגוסה בחזרה למקום הראשון, תוך שהיא מנצלת את ה-0:0 של ריאל מדריד עם חיחון אמש, ובורחת לשלוש נקודות פער מהבלאנקוס. גווארדיולה העלה הערב את זלטאן ומסי בחלק ההתקפי, אך קיבל שלושער מפתיע דווקא מהקשר האחורי שלו, סיידו קייטה. החגיגה של הקשר ממאלי החלה בדקה ה-23, כשקרן קצרה של צ'אבי ומסי הסתיימה בהגבהה של השני לרחבה, ובנגיחה של קייטה כדי לקבוע 0:1.

הפקק בהתקפה הקטלאנית השתחרר בערך בדקות האלה, ובדקה ה-29 שלח זלטאן איברהימוביץ' כדור חופשי אדיר שלא השאיר לחואן פבלו קאריזו שום סיכוי, וזה כבר 0:2. בארסה לא עצרה שם, וצ'אבי המופלא שלח כדור יפה לזלטאן באגף, כשהפעם השבדי תפקד על תקן המבשל, עם כדור למרכז הרחבה אותו המשיך קייטה פנימה, כדי להשלים צמד אישי ולהחליף את לוח התוצאות ל-0:3. החגיגה של ברצלונה הגיעה לשיאה בדקה ה-57, כשמבצע יפה של אינייסטה הסתיים בכדור רוחב לרחבה, אותה המשיך, מי אם לא, זלטאן איברהימוביץ', מהאוויר ופנימה. גם איברה משלים צמד, בדרך לשערו השביעי בתשעה משחקי ליגה.

כל שנותר לסראגוסה הצנועה היה לחפש את שער הניחומים, ולמצוא אותו בדקה ה-77, עם בעיטה נאה של חורחה לופז מחוץ לרחבה. אלא שבארסה הרגישה חייבת להשיב בשער משלה, ובדקה ה-80 הצטרף גם מסי אל החגיגה, כשקיבל כדור עומק מופלא מאינייסטה, ומול קאריזו הקפיץ באלגנטיות כדי לקבוע 1:5. גמור? לא, לא אם תשאלו את כוכב המשחק, סיידו קייטה, שבדקה ה-86 התרומם לנגיחה נוספת כדי להשלים שלושער נפלא ומפתיע, וברצלונה חוזרת לעצמה, ושוב זה נגמר בשישייה. ממש כמו בימים הטובים.

אלמריה - ולנסיה 3:0

ברונו סלטור חזר לפגוש את הקבוצה אותה שירת ביותר מ-100 משחקים, מרביתם תחת אונאי אמרי, מאמן ולנסיה שהתעקש לצרפו בקיץ. השניים הגיעו לאלמריה והשיגו ניצחון חוץ שלישי, למרות דקות רבות של דפיקות לב. מול ברצלונה לא ניצלה ולנסיה את ההזדמנוית וביכתה את חסרונו של דויד וייה. הערב שב החלוץ להרכב והוא גם היה האיש שהבקיע ראשון, עם נגיחה מדויקת אחרי בישול של פאבלו בדקה ה-54. השוער הברזילאי דייגו אלבס הורחק משורות המארחת בדקה ה-63, ופאבלו ניצל זאת כדי לכבוש בעצמו שער נפלא מ-35 מטרים. חואן מאטה קינח עם השלישי בדקה ה-87 וולנסיה במקום הרביעי.

ויאדוליד - דפורטיבו לה קורוניה 0:4

הסגולים אירחו את הקבוצה המפתיעה מגאליסיה בחוסה סורייה, לאחר שנוצחו בשבוע שעבר על ידי ריאל מדריד, לא לפני שנתנו פייט חזק לקבוצה הלבנה. לאחר 19 דקות נאוזט כבש את שער היתרון למקומיים, כששתי דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה הוא הכפיל את התוצאה. דייגו קוסטה סילבה כבש את השלישי (77), האריס מדוניאנין (88) את הרביעי. דפור, שהגיעה למשחק לאחר ארבעה ניצחונות רצופים, סופגת תבוסה לא נעימה מאבדת נקודות בריצה שלה למעלה, ויאדוליד מתרחקת קצת מהקו האדום.

ויאריאל - מלאגה 1:2

מזל טוב לצוללת הצהובה. סופסוף, לאחר שמונה מחזורים השיגה הקבוצה את ניצחונה הראשון העונה. פתיחת העונה הגרועה של הקבוצה מוולנסיה קירבה את ארנסטו וואלוורדה אל הקצה, אבל אולי הניצחון הפעם יוציא את הקבוצה, שדורגה במקום האחרון, אל מחוזות טובים יותר. נילמאר העלה את ויאריאל ליתרון (27), כשאלברט לוקה מאזן בדקת הסיום של המחצית הראשונה. בדקה ה-54 חואן קאפדווילה החזיר את היתרון לביתיים. ויאריאל מתנתקת מהמקום האחרון.

חטאפה - אתלטיק בילבאו 0:2

הקבוצה הבאסקית הגיעה לקולוסיאום אלפונסו פרס של הקבוצה מהפרבר המדרידאי, ואחרי פתיחת העונה המפתיעה שלה היא ממשיכה להדרדר. אחרי שעה כבש רוברטו סולדאדו את הראשון למקומיים, רבע שעה לאחר שקרלוס גורקג'י מבילבאו הורחק. בדקה ה-71 הכפיל דני פרחו את היתרון בפנדל. חטאפה משיגה ניצחון רביעי בליגה מול ארבעה הפסדים שיש לה.

ראסינג סנטאנדר - אוסאסונה 1:1
לראסינג: אראנה (90+5), לאוסאסונה: וולטר פנדיאני (51)

טנריפה - חרז 0:1
אלחנדרו אלפארו (74)

עדכון ראשון: 19:08

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully