וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א הביסה את אחי נצרת 0:4

איתי שכטר המשיך את היכולת הנפלאה מהליגה האירופאית עם צמד ובישול, ברביעייה של האדומים על הקבוצה של אלי מחפוד

שבוע לפני הדרבי המסקרן בבלומפילד, המשיכה הערב (ראשון) הפועל תל אביב להפציץ ומספר ימים אחרי שהביסה את ראפיד וינה 1:5 בליגה האירופאית, שימשה הפעם אחי נצרת הצנועה כקורבן התורן, הפעם עם הפסד 4:0 במחזור השביעי בליגת העל. על החגיגה המשיך לנצח איתי שכטר, שכבש צמד בדקות 22 ו-53, הוסיף בישול לנמניה ווצ'יצ'ביץ' בדקה ה-59 והיה האיש הבולט בניצחון הליגה השלישי של האדומים, שכעת ינסו סופסוף להשיג את מלוא הנקודות גם במשחק בית. דדי בן דיין הוסיף 17 דקות לסיום וחתם את התוצאה. אגב הפועל תל אביב, חלק מאוהדי הקבוצה הניפו בתחילת המשחק שלטים ושרו שירים בגנותו של מנהל מכבי תל אביב לשעבר שהתאבד בשבוע שעבר, מוני פנאן.

שחקני הפועל תל אביב גילי ורמוט עם איתי שכטר. איתי חסיד
חגג נגד ראפיד, חגג גם בעילוט. שכטר/איתי חסיד

במחצית הראשונה האדומים לא הגיעו עם אותה רמת מתח למשחק ליגה באצטדיון לא אטרקטיבי ומול הרבה פחות קהל ולכן התקשו להציג קצב ואיכות דומים לאלו מיום חמישי. התוצאה הייתה כמה ניצוצות של נמניה ווצ'יצ'ביץ' ואיתי שכטר, אבל לא מספיק דומיננטיות אדומה מול יריבה חלשה בהרבה על הנייר.

במחצית השנייה זה כבר נראה טוב בהרבה מבחינתה של סגנית האלופה. השחקנים העלו הילוך, ורמוט נכנס לעניינים ושכטר המשיך לעורר מהומות בדרך לעוד שער בתוספת לבישול. בשלב הזה אחי נשברה וגם דדי בן דיין הצטרף לחגיגה, רגע לפני המשחק הכי חשוב העונה עד כה, בעוד שבוע נגד מכבי תל אביב.

למרות התבוסה, באחי יכולים להיות מאושרים מתשע הנקודות שהם כבר צברו ולהתייחס פחות למשחק הערב. עם אינסוף בעיות כספיות וסגל שחקנים יחסית חלש, הטבלה מספרת שאלי מחפוד הוציא הרבה עד עכשיו. הערב הירוקים לא ניסו להסתגר בשום שלב, פתחו עם מספר שחקני התקפה מובהקים וכל הזמן ביקשו לשחק כדורגל טוב, מה שלמעשה גם עלה להם בתבוסה. מול "הגדולות" זה אולי לא מספיק, אבל עובדה שנגד קבוצות ברמתה אחי ידעה לאסוף את הנקודות. בפעם הבאה אולי זה יעבוד טוב יותר.

מהלך המשחק

דקה 22: גול! הזדמנות ממשית ראשונה במשחק הסתיימה בשער של האדומים. נאתכו העלה כדור חופשי, שכטר התמקם היטב ונגח מכשישה מטרים פנימה. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 33: אחי יצאה למתפרצת, לוזון הלביש לג'ידה כדור נהדר על הרגל מצד שמאל, אבל האחרון בעט ברשלנות החוצה ממצב נוח.

דקה 35: ווצ'יצ'ביץ' טייל ברחבה הירוקה והוציא כדור קטן לבן דיין שהגיע מאחור, המגן השמאלי שיגר בעיטה חזקה מ-14 מטרים מעט מעל המשקוף.

דקה 53: גול! שכטר התנהל עם הכדור בצד ימין והעביר לווצ'יצ'ביץ', הסרבי העביר לרגל שמאל ובעט כדור נמוך, מימין לשמאל, לפינה התחתונה של ניגמטולין. 0:2 להפועל תל אביב.

דקה 55: באדיר לא הצליח להגיע לכדור גובה ברחבה, ג'ידה הגיע למצב מצוין, אבל נגח למרכז ואניימה קלט.

דקה 59: גול! ורמוט רץ לתוך הרחבה ללא הפרעה והעביר כדור רוחב מצד שמאל, שכטר התגבר על שחקן הגנה ודחק מקרוב את השני שלו. 0:3 להפועל תל אביב.

דקה 73: גול! ווצ'יצ'ביץ' בעט ונבלם, שכטר בעט ונבלם בעצמו, בן דיין היה הראשון לעוט על הכדור ולדחוק מתוך רחבת החמש את הרביעי. 0:4 להפועל תל אביב.

אחי נצרת: רוסלאן ניגמטולין, לוהאב כיאל, אריק אקוטו, מרק גורמן, מג'ד יונס, ווהאב ברכאת (איסמעיל עאמר, 60/ סלאח אבו עייאש, 80)), מייקל טוקורה, יניב לוזון, איב ג'ידה, טצ'ם נ'טויה, תומר חמד.

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, דדי בן דיין, אביחי ידין (זוראב מנטשאשווילי, 30), ביברס נאתכו, גילי ורמוט (ערן זהבי, 77), נמניה ווצ'יצ'ביץ', איתי שכטר, סמואל יבואה (מהראן לאלה, 69)

איתי שכטר (משמאל) שחקן הפועל תל אביב חוגג נמניה ווצ'יצ'ביץ' מאחור. איתי חסיד
דילגו לניצחון לקראת הדרבי. שכטר עם ווצ'יצ'ביץ'/איתי חסיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully