וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הקרמלין: יוז'ני בגברים, סקיאבונה בנשים

מיכאל יוז'ני גבר על טיפסרביץ' מול הקהל הביתי במוסקבה, סקיאבונה האיטלקייה ניצחה את גובורטסובה הבלארוסית

מיכאל יוז'ני זכה היום (ראשון) בטורניר גביע הקרמלין שבמוסקבה (סך פרסים 2.08 מיליון דולר לגברים ולנשים ביחד), לאחר שגבר בגמר הטורניר 7:6, 0:6, 4:6 על ינקו טיפסרביץ' (46 בעולם). יוז'ני, המדורג 32 בעולם, נוצח במערכה הראשונה רק בשובר השוויון, אך מול הקהל הביתי שלו הביס את יריבו הסרבי 0:6 בסט השני. במערכה השלישית המשיך הרוסי את המומנטום שלו, שבר במשחקון השני את מכות ההגשה של יריבו והשלים ניצחון וזכייה ב-170 אלף דולר אחרי שעתיים ו-45 דקות.

פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקייה זכתה בתואר לנשים במוסקבה, כשגברה בגמר 3:6, 0:6 על הבלארוסית אולגה גובורצובה (67 בעולם). סקיאבונה, המדורגת 24 בעולם, שברה את מכות ההגשה של יריבתה בת ה-21, ומשם שייטה לניצחון קליל, שבסופו הבטיחה לעצמה פרס כספי בסך 157 אלף דולר. האיטלקייה הפסידה עשרה מתוך 11 משחקי הגמר האחרונים שלה, אך הפעם הניפה את הגביע, והכריזה: "התואר משמח אותי, אבל לא הייתי בבית כבר שבעה שבועות, וכרגע אני פשוט מתגעגעת לאמא".

מרכוס בגדאטיס הקפריסאי (66 בעולם) רשם תואר ראשון מאז 2007 ושלישי בקריירה, כשזכה בטורניר שטוקהולם (על סך פרסים של 600 אלף יורו). בגדאטיס גבר במשחק הגמר על אוליבייה רוכוס הבלגי (87 בעולם) 1:6, 5:7. טימאה בשינסקי השוויצרית (70 בעולם) הפתיעה כשזכתה בטורניר לוכסמבורג (על סך פרסים של 220 אלף דולר) אחרי שגברה בגמר על סאבין ליזיקי הגרמניה (28 בעולם) 2:6, 5:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully