וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורי קאר חתם בעירוני אשקלון

הגארד הוותיק הצטרף, אך לא בטוח שישחק מול גלבוע/גליל (ב', 21:00, 5+ לייב). קטש צריך להסתדר עדיין ללא טוני גפני

המחזור הראשון של עונת 2009/10 בליגת העל יסתיים מחר (שני) כשהפועל גלבוע/גליל עליון תארח באולם גן נר את עירוני אשקלון (21:00, שידור ישיר ב-5+ לייב, שופטים: מיכאלי, פוהרילס, אוברלנדר). בשני המפגשים בין הקבוצות בעונה שעברה יצאה הקבוצה של עודד קטש עם ידה על העליונה, כשההפרש לא עלה על סל אחד. במשחק שנערך בסיבוב הראשון בגן נר ניצחו חשחקניו של קטש 68:70 כשהמצטיין בשורות גלבוע/גליל היה אלישי כדיר שקלע 19 נקודות

גלבוע/גליל עליון שמרה על השלד של העונה שעברה בקיץ הנוכחי, כשהתוספת הגיעה בדמותו של ג'רמי פארגו, והישראלים ליאור שגב, מוטי מוסקוביץ' ודור אליהו. בנוסף החתימה גלבוע/גליל את טוני גפני, שיגיע לישראל רק במחזור השני, בעקבות העובדה ששוחרר מהמחנה של לוס אנג'לס לייקרס רק ביום שבת. מי שיחליף אותו באופן זמני הוא הסנטר במבה פול ששוחרר לאחרונה מהפועל עפולה, וחתם בגלבוע/גליל לחודש. דיון דוואל שנפצע לפני שבוע, נמצא בספק למשחק, ובקבוצה יעשו מאמצים על מנת להכשירו.

הקבוצה הכי דרומית בליגה פותחת עונה ציפיות גבוהות, כאשר אי העפלה לפיינל פור תחשב לכישלון. מתחילת הקיץ דיבר יוסי דהאן, הבעלים של אשקלון, על רצונו להעפיל לפיינל פור ועשה כל שיבכולתו בשביל להגשים את המטרה הזו. הקבוצה נבנתה במהלך הקיץ על טהרת השחקנים המוכחים בתוספת לאלעד הופמן וטל דן. עומאר סניד יהיה השחקן המרכזי של אשקלון העונה, ובמשחק מול הגלילגלבוע הוא יצטרך לעבוד אף קשה יותר מאחר וגם כריס ווטסון וגם ברוקס סיילס סובלים מפציעות. הראשון יעלה לשחק, השני בספק גדול לפתיחת העונה.

בינתיים הספיקה אשקלון לצרף לשורותיה גם את קורי קאר הוותיק, עבורו תהיה זו קדנציה שלישית בקבוצה מהדרום. קאר חתם לעונה אחת, אבל לא בטוח שההנהלה תספיק לרשום אותו למשחק מחר. קאר (34, 1.93) נבחר במקום ה-49 בדראפט 1998, והגיע לישראל לראשונה באמצע עונת 2001/2 למכבי רעננה. הוא הספיק לעבור עוד בגליל עליון, רמת השרון, גבעת שמואל ועירוני נהריה, וכאמור גם בעירוני אשקלון. בעונה האחרונה שיחק בגבעת שמואל, ולמרות פתיחה אישית וקבוצתית טובה, ירדה הקבוצה ליגה בסיום העונה. קאר עצמו העמיד ממוצעים של 13.9 נקודות, 4.5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים ב-32.8 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully