וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: הכל מתחיל בהגנה

25.10.2009 / 16:04

הזהובים ידעו שהמשחק מול הפועל חיפה יתבסס על התקפה, אך יוכרע בחלק האחורי. דין מורי: "המאמץ הקבוצתי השתלם לנו"

יממה לאחר הנצחון 0:2 על הפועל חיפה, מנסים בבני יהודה להיזכר מתי הגיע הקבוצה לכזו כמות של מצבי הבקעה במשחק אחד. השחקנים של גיא לוזון שטפו אתמול את המגרש והגיעו לאינספור מצבים בתוך הרחבה, כאשר רק שניים מהם נוצלו לבסוף על ידי צמד החלוצים אלירן עטר ומשה ביטון שהבטיחו שלוש נקודות יקרות לזהובים שהתבססו בצמרת הטבלה.

"בכל המחזור לא יהיו ביחד כל כך הרבה מצבי הבקעה כמו הכמות שאליה אנחנו הגענו במשחק הזה", אמר מאמן הזהובים גיא לוזון בסיום המשחק. משחק ההתקפה של בני יהודה בניצוחו של הקשר המצטיין עמרי אפק היה קרוב לשלמות, ואם חלוצי הקבוצה היו מנצלים חצי מהמצבים התוצאה יכלה להיות אפילו גבוהה עוד יותר. בבני יהודה שמחו כמובן על משחק ההתקפה של הקבוצה ויחד עם זה ציינו לטובה גם את משחק ההגנה של החולייה האחורית, שסגרה את החלק הקדמי של החיפאים ושמרה על רשת נקייה.

הבוקר סיימה הקבוצה בתיקו 2:2 את משחק האימון נגד מכבי תל אביב בקרית שלום. במשחק נטלו חלק כל המחליפים והשחקנים שלא שותפו אמש במשחק נגד הפועל חיפה. לירוי צעירי בפנדל ועומר רפס בשער מתוך הרחבה, כבשו לזהובים.

"דיברנו על זה בחדר ההלבשה שזה הולך להיות משחק של התקפות וידענו שהכל יתחיל בסופו של דבר בהגנה", אמר בלם הקבוצה דין מורי לוואלה ספורט. "מה שבלט במיוחד היה שכל הקבוצה ללא יוצא מהכלל תרמו למשחק ההגנה וזה כולל כמובן גם את החוליה הקדמית, את הקישור הקדמי ואת החלוצים משה ביטון ואלירן עטר שגילו המון אחריות ותרמו גם למאמץ ההגנתי שהשתלם לנו בסופו של דבר". הוסיף מורי. "היה חשוב לנו לחזור למסלול הנצחונות כי השאיפות שלנו הן להיות בצמרת וידענו שאנחנו נתקלים ביריב קשה שניצב במקום השני ערב המחזור כך שהנצחון הזה נותן לנו המון כוח ובטחון לקראת ההמשך." אמר הבלם.

מורי זומן היום (ראשון) יחד עם הקשר לירוי צעירי לסגל הנבחרת הצעירה שתערוך השבוע מחנה אימון קצר לקראת שני המשחקים נגד מונטנגרו ובולגריה בקמפיין מוקדמות אליפות אירופה. "זה כבוד גדול עבורי לקבל זימון ואני חייב להגיד שאני לא פחות שמח לקבל זימון לצעירה מלקבל זימון לנבחרת הבוגרת. הנבחרת הצעירה יכולה להגיע לאליפות אירופה וזה יהיה נפלא עבורנו כנבחרת ובטח מבחינה אישית בשביל השחקנים עצמם. אלו שחקנים שגדלתי איתם ואני מתרגש בכל פעם מחדש" אמר הבלם המצטיין, שהשתייך בתקופה האחרונה באופן קבוע לסגל הנבחרת הבוגרת של דרור קשטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully