וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרבי התל אביבי ייערך ביום ראשון

25.10.2009 / 17:21

במכבי תל אביב החלו בהכנות למשחק, שהוזז לראשון (19:00) וישודר בערוץ 1. במועדון סימנו את נקודת התורפה של האדומים

יממה לאחר הניצחון 1:3 על הפועל רמת גן אמש (שבת) בבלומפילד, ובמכבי תל אביב מופנות מעתה כל העיניים אל עבר הדרבי הגדול נגד הפועל תל אביב במחזור הקרוב. המשחק, שהיה אמור תחילה להיערך ביום שני, הוזז ליום ראשון בשעה 19:00 והוא ישודר בערוץ 1. ההתאחדות לכדורגל פרסמה הודעה בה נמסר: "בכדי לסייע להפועל תל אביב בהכנותיה למשחק בליגה האירופית נגד ראפיד וינה, נענתה ההתחאדות לכדורגל לבקשת הקבוצה ושיבצה את הדרבי נגד מכבי תל אביב במחזור השמיני של ליגת הטוטו ליום ראשון, וזאת בתיאום ובסיוע הערוץ הראשון ומועצמת ההימורים".

היום החלה מכירת הכרטיסים לדרבי והשערים שהוקצו עבור אוהדי מכבי הם שערים 10-11 ושער 8, כאשר מחירי הכרטיסים עומדים על 50 שקל לנוער וחיילים ו-100 שקל למבוגר.

"היה חשוב לנצח אתמול, צריך לדעת לנצח משחקים כאלה גם כשהקבוצה משחקת פחות טוב", אמר היום גורם בכיר במועדון. "מבחינתנו ההכנות לדרבי יהיו כמו לכל משחק אחר, אבל ברור שניצחון בדרבי יכול לעשות עבורנו את ההבדל לקראת המשך הליגה. מצפה לנו קרב קשה מאוד, הפועל קבוצה יותר טובה מאיתנו מבחינה מקצועית אבל לכל משחק יש את האנרציה שלו וכל משחק מתפתח בצורה שונה. להפועל יש חלק קדמי קטלני אבל יש לקבוצה הזו גם נקודות תורפה כמו צד ימין של ההגנה שלהם ונצטרך לדעת לנצל את זה ", הוסיף הגורם.

בסיום המשחק שוחח הבעלים מיטש גולדהאר עם ראשי הקבוצה ואמר להם שלמרות היכולת הלא מזהירה הוא מרוצה מהתוצאה, אבל בעיקר מזה שהוא מרגיש שקורים בקבוצה דברים טובים כמו שילובם של צעירים והסבלנות שמשתלמת כלפי השחקנים הזרים, אנדריי קומאץ' ואיביצ'ה אילייב שהפגינו משחק טוב בנצחון על הרמת גנים. גולדהאר ציין בפני ראשי הקבוצה כי יש לו את כל הסבלנות הדרושה בכדי להמשיך את הדרך והמטרות שהוצבו בתחילת העונה. גולדהאר, שמתכוון להעתיק את מגוריו לישראל, מחפש דירה בנמרצות, וכבר הטיס למטרה זו את עוזרותיו האישיות.

היום קיימה הקבוצה בקרית שלום משחק אימון מול בני יהודה בהשתתפות שחקני ספסל וחמחליפים, וסיימה אותו ב-2:2. ציון צמח כבש ראשון למכבי, לירוי צעירי השווה, עומר רפס עשה מהפך וקבע 1:2, ועמנואל מאיוקה השווה ל-2:2 אחרי הגבהה של צמח, נגיחה של מנשרוב והשתלטות על הריבאונד.

משחק הבית הבא של הקבוצה נגד מכבי פתח תקווה בעוד שבועיים יתקיים באצטדיון רמת גן, בעקבות שזרוע החורף שצפוי להתקיים במשטח בלומפילד בעוד עשרה ימים.

עדכון ראשון: 13:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully