וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רונן הביא רון

דור בלך

26.10.2009 / 18:16

רונן וינשטיין, שמונה להכח, השיג ניצחון ראשון העונה, 1:2 על ראשל"צ. עראבה סיימה רק ב-1:1 בבת ים. ירושלים-לוד 1:2

הליגה הלאומית, על אף הרמה הלא מרשימה, מתכוונת להיות גם העונה צמודה ומותחת. לאחווה עראבה הייתה הזדמנות לא רעה להיות המובילה החדשה של הליגה, אבל היא לא לקחה אותה בשתי הידיים, כשהיא סיימה את משחק החוץ שלה בתיקו 1:1 עם עירוני בת ים. הכח עמידר רמת גן נהנתה מחילופי המאמנים שלה, כאשר השיגה ניצחון ראשון העונה עם המאמן החדש רונן ויינשטיין, שהחליף את ויקי פרץ. הכח גברה 1:2 על הפועל ראשון לציון. במשחק נוסף, והפועל ירושלים ניצחה 1:2 את הפועל בני לוד.

הכח עמידר רמת גן - עירוני ראשון לציון 1:2

הסגולים מווינטר פתחו את העונה בצורה רעה, כאשר לאחר שישה מחזורים הם היו עם נקודה אחת בלבד, כלומר ללא אף ניצחון. לאור הנסיבות והתוצאות המאמן ויקי פרץ התפטר, ומי שהחליפו בתפקיד היה ירון וינשטיין. ויינשטין, שיאמן את הכח עד תום העונה, זכור בעיקר ממסעה המופלא של בית"ר/שמשון תל אביב עד לחצי גמר גביע המדינה לפני כשנתיים.

בווינטר קיוו לצאת לדרך חדשה, וכמו שקורה לא מעט פעמים, כאשר קבוצות מחליפות מאמן הן זוכות להתעוררות מסוימת בקרב השחקנים. נראה שגם הפעם זה עבד, כאשר הכח זכתה בניצחון ראשון העונה כבר במשחקו הראשון של וינשטיין. משה בן לולו העלה את הכח ליתרון בדקה העשירית משער בפנדל, כאשר בדקה ה-22 הכפיל יצחק בן סלמון את היתרון. בן דרור צימק בדקה ה-63 אבל ראשון לא הצליחה לעשות יותר מזה.

הניצחון של הכח אמנם לא עזר להם להתרומם מהמקום האחרון, אך הוא הביא אותם למרחק של נקודה אחת בלבד מראשון לציון המדורגת במקום ה-14, אחד מעל הקו האדום עם נקודה אחת יותר מאשר להכח. הקבוצה של יעקב הלל, שהחליף את אריק גילרוביץ' בתפקיד, השיגה ניצחון ראשון העונה במחזור הקודם, אבל לא הצליחה ליצור המשכיות.

עירוני בת ים - אחווה עראבה 1:1

אפקט ההפתעה של אחווה עראבה כבה במחזורים האחרונים, כשהיא רשמה שתי תוצאות תיקו והפסידה בשבוע שעבר למכבי באר שבע בבית וירדה למקום השישי. גם במחזור השביעי היא לא הצליחה להשיג ניצחון, למרות שאחד כזה עם הפרש שערים גדול היה מעלה אותה למקום הראשון בליגה.

גיא טוביאק העלה את המקומיים ליתרון אחרי 34 דקות, רבע שעה לסיום איזן אלכס לויט את התוצאה וחילק את הנקודות. בת ים, שהשיגה את כל ניצחונותיה בחוץ, עדיין לא מצליחה להשיג ניצחון בבית.

הפועל ירושלים - בני לוד 1:2

שתי קבוצות תחתית נפגשו בטדי, כשהקבוצה של שלומי עמר שמנצחת ומפסידה לסירוגין, המשיכה בהרגלה וניצחה. ירושלים הובסה בשני משחקי החוץ האחרונים שלה, אבל בבית היא טובה יותר ועשתה את המצופה ממנה נגד הלודאים, שנוצחו במחזור הקודם בביתם על ידי הפועל מרמורק, ובסך הכל ניצחו פעם אחת העונה.

הקפטן הוותיק שי אהרון כבש את הראשון שלו אחרי חצי שעה, כשתשע דקות לאחר מכן הוא כבש את השני לקבוצה. בתווך, אברטון זאגו מירושלים ראה את האדום והשאיר את הקבוצה ב-10 שחקנים. זה לא הספיק ללוד, שהצליחה רק לצמצם את התוצאה, כאשר חמודי כיאל כבש בפנדל בדקה ה-65.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully