וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויקי פרץ התפטר מהכח עמידר

בעקבות ההפסד 3:2 בנס ציונה והמאזן הנוראי, החליט מאמנם של הסגולים לקחת אחריות. ניצחונות למרמורק ומכבי הרצליה

אחרי שסוף השבוע בליגה הלאומית עמד בסימן השינויים בצמרת, הערב (שני) הגיע תורן של קבוצות התחתית, עם שני מפגשים ישירים בין קבוצות החלק התחתון של הטבלה. הפועל מרמורק חגגה ניצחון בכורה העונה, עם 0:2 בלוד. סקציה נס ציונה גברה על הכח עמידר רמת גן 2:3 בקרב בין שתי נועלות הטבלה ערב המחזור. מכבי הרצליה השיגה ניצחון שני אחרי שגברה על הפועל נצרת עילית 1:2, שהייתה בלתי מנוצחת עד למחזור הזה.

בסיום המשחק בנס ציונה הודיעה מאמנה של הכח עמידר רמת גן, ויקי פרץ, על התפטרותו לאור ההישגים הדלים של הקבוצה, שרק בעונה שעברה שיחקה בליגת העל. מאמן השוערים עמי גניש מונה למחליפו הזמני.

הפועל בני לוד - הפועל מרמורק 2:0

במחזור הקודם השיגה הקבוצה של סלימאן אזרבגה את הניצחון הראשון שלה העונה ויצרה פער קל מהקו האדום, אך ההפסד למרמורק הפך את אותו ניצחון על הכח לחסר חשיבות. עופר פביאן וקבוצתו צברו כנראה מספיק ביטחון ממשחק גביע הטוטו מול הפועל ראשון לציון, בו ניצחה 0:1, על מנת לייצר סוף כל סוף ניצחון גם בליגה. נסים בן דוד הבלתי נגמר הבקיע כבר בדקה השנייה לזכות מרמורק, והבולביאני חואן פאבלו זבאלה נעץ את השני בדקה ה-86.

סקציה נס ציונה - הכח עמידר רמת גן 2:3

שתי קבוצות שדיברו בתחילת העונה על עלייה, נפגשו לקרב בין שתי נועלות הטבלה, בסיומו הקבוצה שירדה מליגת העל הסתבכה עוד יותר. בעקבות התוצאה, נס ציונה עלתה מעל לקו האדום והכח רחוקה בארבע נקודות מהלפני אחרונה הפועל מרמורק. האורחים הובילו 0:1 במחצית הראשונה, אלא ששי אבוקסיס (50), זיו כבדה (65) ואופיר חמו (84) עשו את המהפך לנס ציונה.

מכבי הרצליה - הפועל נצרת עילית 1:2

בהרצליה חששו שהפגרה תקטע את המומנטום שהביא להם ניצחון ראשון לפני שבועיים, אלא שבסיומם של 90 דקות יכל המאמן סלובודן דראפיץ' לנשום לרווחה ולציין ניצחון שני ברציפות. קובי שריקי העלה את האורחים מהצפון ליתרון בדקה השביעית, אבל מאור יום טוב השווה דקה לסיום המחצית הראשונה. אופיר חיים כבש את שער הניצחון להרצליה בדקה ה-70.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully