וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדאנו: "מרוצים מאוד מהאופי של השחקנים"

לחץ בריאל? המנהל המקצועי הגן על השחקנים והמאמן אחרי ה-0:0 בחיחון. אתלטיקו צוללת, אגוארו: "אין לנו ביטחון"

אחרי פתיחת עונה חלקה ואפילו קלילה, הפסידה ריאל מדריד לסביליה לפני כשבועיים. באמצע השבוע האחרון הגיע הפסד 3:2 למילאן בליגת האלופות ואמש (שבת) הייתה זו ספורטינג חיחון שהוציאה מהבלאנקוס 0:0 ובריאל מדריד כמו בריאל מדריד, זהו הזמן בו מתחילים להפריח לאוויר סימני שאלה.

זו כנראה הסיבה בגללה המנהל המקצועי של הקבוצה, חורחה ולדאנו, נזעק הערב להגנת הקבוצה, השחקנים והמאמן. "אנחנו מרוצים מהאופי של הקבוצה, גם אם התוצאה מאכזבת", אמר ולדאנו אחרי המשחק באצטדיון אל מולינון, "אני לא מקבל את הטענות לפיהן לקבוצה הזו אין רוח לחימה. העונה רק התחילה ואני בטוח שיחד עם המקצוענות של השחקנים, אנחנו נצליח. כל מי שהיה הערב על המגרש עשה הכל מול יריבה נחושה. המאמן עושה עבודה נהדרת ואנחנו עוד נשתפר".

המאמן מנואל פלגריני הוסיף: "המחצית הראשונה הייתה מאוזנת, אבל אנחנו שלטנו לחלוטין במחצית השנייה. אחרי ההפסקה הנענו כדור, הראנו סדר בחלק האחורי, אבל חסרה לנו הרגל המסיימת. היו לנו הרבה הזדמנויות".

ערב המשחק עוד הספיק פלגריני לומר ש"אני יודע שלבקר את מאמן ריאל מדריד זה דבר נורמלי. אני מאמן כבר חמש שנים בספרד ותמיד ראיתי איך מבקרים את מאמני ריאל, כך שלא ציפיתי שאליי יתייחסו בצורה שונה. אני מאוד נהנה כאן".

גם הבלם פפה הגן על יכולת קבוצתו נגד חיחון. "היו חסרים לנו גולים", אמר הפורטוגלי ל"מארקה", שיחקנו טוב ונלחמנו על הניצחון. אנחנו מספיק טובים כדי לזכות באליפות". הבלם החמיא ליריבה, שלא נבהלה מהגלקטיקוס. "הם לחצו אותנו, היו מאוד מאורגנים ומסודרים וזה מגרש שקשה לשחק בו".

פפה טען כי הפציעות של חבריו בשל העומס הפיזי המוטל עליהם,פוגעים ביכולת הקבוצה. הבלם עצמו שיחק עם פציעה בקרסול, והצליח להשלים 90 דקות. "צריך לזכור שחוץ ממשחקי הנבחרות, שיחקנו החודש שמונה משחקים".

מאמן חיחון מאנולו פרסיאדו הגדיר את משחקה של קבוצתו כרגע השיא שלה עד כה העונה. "זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה", אמר פרסיאדו, "אנחנו מרוצים, אבל לא חוגגים, אפילו שזה כמו ניצחון בשבילנו. שיחקנו נגד קבוצה יותר טובה, עבדנו קשה כמו שעבדנו בבילבאו ו-ולנסיה. ריאל מדריד כובשת שלושה שערים במשחק, אבל לא הבקיעה נגדנו".

אגוארו: אנחנו מביניםאת הביקורת של האוהדים"

בריאל יכולים להתנחם כי מצבה של אתלטיקו, היריבה העירונית המושבעת, הרבה יותר גרוע. אחרי שהובסה 4:0 על ידי צ'לסי בליגת האלופות ופיטרה את מאמנה אבל רסינו, התייצבו שחקני אתלטיקו למשחק ביתי נגד מאיורקה ושוערה דוד אוואט. למרות שהיריבה נותרה בתשעה שחקנים, ואתלטיקו הוליכה 0:1, הלוס קולצ'ונרוס ספגו שער שוויון בתוספת הזמן ויצאו עם נקודה אחת מהמפגש. עם ניצחון ליגה יחיד מתחילת העונה, אתלטיקו במשבר עמוק ולא יודעת איך לצאת ממנו. קיקה סאנצ'ז פלורס, שמונה למאמן אתלטיקו, ישב ביציע במשחק נגד מאיורקה וצפה בשחקניו, אותם הדריך עוזרו של רסינו, סנטי דניה.

בינתיים, סרחיו אגוארו יודע שאין תירוצים ליכולת הדלה של שחקני אתלטיקו, וכי הביקורות כלפיהם מוצדקות לחלוטין. "אף פעם לא גמרתי משחק נגד תשעה שחקנים בתיקו", אמר אגוארו, "קשה להסביר את הסיבות לתוצאה הזאת. אנחנו מבינים ששיחקנו גרוע ואת הביקורת של האוהדים. הקבוצה מבינה שהיא עוברת תקופה רעה". אגוארו מקווה שתחת פלורס המצב ישתנה. "צריך להבין שהקבוצה סובלת מבחינה פסיכולוגית, אין לנו ביטחון ואני מצפה שהמאמן החדש יתקן את המצב הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully