וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: הגרלות נוחות לנבחרות ישראל

נבחרת הגברים תתמודד במוקדמות אליפות אירופה נגד ספרד וסלובניה ואילו הנשים יפגשו את סלובקיה, אוקראינה ובריטניה

נבחרות הנשים והגברים של ישראל בכדורעף זכו היום (שבת) בלוקסמבורג להגרלה סבירה במוקדמות אליפות אירופה 2011. נבחרת הגברים אף תארח את שלב הגומלין של הבית המוקדם בארץ. הנבחרת הוגרלה לשחק באותו בית עם ספרד, סלובניה והמנצחת בין בולגריה ללוקסמבורג. הטורניר הראשון יתקיים ב-21 במאי בסלובניה והגומלין יתקיים שבוע לאחר מכן בארץ.

המשחקים מתנהלים בשיטת ליגה, כאשר הראשונה בבית תעפיל אוטומטית לאליפות אירופה והשנייה בבית תעפיל למשחקי הצלבה מול השנייה בבית בו ישחקו נבחרות סלובקיה, בלגיה ואוקראינה. ספרד היא אלופת אירופה ב-2007 ובאליפות אירופה האחרונה שנערכה בטורקיה סיימה במקום התשיעי. סלובניה נחשבת גם היא עדיפה על ישראל ובאליפות אירופה האחרונה דורגה במקום ה-15 מבין 16 הנבחרות המדורגות. כפי שזה נראה היום, ישראל יכולה לנצל את הביתיות ולהיאבק על המקום השני בבית, משימה קשה אך בהחלט אפשרית.

נבחרת הנשים תשחק באותם תאריכים עם סלובקיה, אוקראינה ובריטניה. הטורניר הראשון יתקיים באוקראינה והגומלין בבריטניה. גם כאן הראשונה עולה אוטומטית והשנייה עוברת למשחקי הצלבה מול השנייה בבית בו משחקות נבחרות אזרבייג'אן, בלארוס ובוסניה. הנבחרת הבכירה בבית היא סלובקיה, שדורגה באליפות אירופה האחרונה במקום ה-13. אוקראינה לא שיחקה באליפות אירופה ואת נבחרת בריטניה ישראל כבר ניצחה בינואר האחרון בטורניר שנערך בשפילד שבאנגליה.

היום נערכו גם ההגרלות למוקדמות אליפות אירופה לנוער ולנערות. נבחרת הבנות הוגרלה בבית עם פולין, צ'כיה, הונגריה, אוסטריה וליטא. הראשונה בבית עולה אוטומטית ומקומות שני ושלישי עוברים לשחק סיבוב מוקדמות נוסף. נבחרת הנוער הוגרלה לבית עם מונטנגרו, איטליה, פולין, ספרד והמנצח בטורניר מוקדם בין נבחרות דנמרק, אנגליה ונורבגיה. גם כאן השיטה דומה. המשחקים יתקיימו ב-2 עד ה-11 באפריל 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully