וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: שער סולי

גול ביזארי מ-40 מטר של סולי מונטארי השאיר את אינטר בפסגה עם 1:2 על קטאניה. סמפדוריה מחצה 1:4 את בולוניה

שני המשחקים שפתחו הערב (שבת) את המחזור התשיעי בסריה A הותירו את המצב בצמרת הטבלה כפי שהיה, אחרי שאינטר המוליכה גברה 1:2 על קטאניה, וסמפדוריה הדולקת בעקבותיה נותרה בפיגור של שתי נקודות עם ניצחון מוחץ 1:4 על בולוניה.

אינטר - קטאניה 1:2

אחרי שחגגה עם 0:5 בגנואה במחזור הקודם נבלמה האלופה בליגת האלופות כשסיימה ב-2:2 עם דינמו קייב וצנחה למקום האחרון בבית, אך למזלה השבת הגיעה קטאניה הקטנה למילאנו, אחרי שרק בשבוע שעבר השיגה את ניצחון הבכורה שלה בליגה, ולא מנעה מהחבורה של ז'וזה מוריניו לשמור על המקום הראשון.

בדקה ה-12 עלו הנראזורי ליתרון משער מוזר של סולי מונטארי, שניסה למצוא את סמואל אטו בכדור חופשי מ-40 מטרים אך מצא במקום את הרשת של הסיציליאנים. כעבור 20 דקות הכפיל ווסלי סניידר את התוצאה בבעיטה חופשית אופיינית, ושבע דקות לסיום צימק ג'וזפה מסקארה בפנדל לאורחים.

סמפדוריה - בולוניה 1:4

אחרי שתי תוצאות 1:1 רצופות, חגגה סמפדוריה על חשבון הקבוצה מהמקום ה-18. ג'אמפאולו פאציני לא נתן למסכה להפריע לו, וכבש מבישול של אנטוניו קסאנו כבר בדקה השמינית. שמונה דקות לאחר מכן פירגן פאציני לדניאלה מאניני, שבעצמו בישל לרטו ציגלר האוסטרי שהבקיע בבעיטה מרחוק כעבור שמונה דקות נוספות. בדקה ה-33 נגח מאניני את הרביעי וחתם מחצית נפלאה של המארחים, כשבבולוניה הורחק הכוכב מרקו די ואיו בדקה ה-27.

במחצית השנייה הורידה סמפ את הרגל מהדוושה ואיפשרה לבולוניה לאיים על שערו של לוקה קסטלאצי. בדקה ה-63 הגיע גם השער המצמק של האורחים, מרגלי פאבלו דניאל אוסבלדו, אבל הניצחון לא הוטל לרגע בספק. הבלוצ'רקיאטי חזק במאבקי הצמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully