וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הפסידה בחצי גמר טורניר לוקסמבורג

הדהירה של הישראלית נעצרה עם הפסד 6:4, 4:6, 7:6 לסאבין ליזיקי (28), והיא תמשיך לטורניר סיום העונה בבאלי

לאחר הניצחון המרשים אמש על דניאלה הנטוחובה הסלובקית, נעצרה הערב (שבת) שחר פאר בחצי גמר טורניר לוקסמבורג (על סך פרסים של 220 אלף דולר) על ידי סאבין ליזיקי הגרמניה (28 בעולם). השתיים נאבקו במשך למעלה משעתיים ורבע לפני שליזיקי ניצחה בסיום 4:6, 6:4, 6:7.

בכך סיימה פאר את דרכה בטורניר שהיה אמור להיות האחרון שלה בסבב השנה, אך הכושר הטוב שלה לאחרונה עזר לה להבטיח את מקומה בטורניר סיום העונה בבאלי, בו תנעל את 2009 באופן רשמי.

פאר כבר הובילה 2:3 במערכה הראשונה כשאף שחקנית לא איבדה את ההגשות, אלא שברגע זה החל המהפך, וליזיקי ניצלה את נפילת המתח של יריבתה הישראלית כדי לשבור פעמיים, תוך שהיא נהנית מאחוזי הגשה רעים של פאר, בדרך לניצחון 3:6 במערכה הראשונה.

הישראלית התאוששה, ופתחה את המערכה השניה היטב, בדרך לשבירה במשחקון השני ויתרון 0:2. ליזיקי חזרה וצימקה ל-3:2 אחרי חמישה משחקונים, אלא שפאר שברה שוב, ועלתה ל-3:5, ובמצב של 4:5 הגישה למערכה. פאר צלחה את המשימה, ועם 0:40 חלק ניצחה 4:6 במערכה השניה, כדי לקבוע מערכה שלישית ומכרעת.

שתי השחקניות שמרו על ההגשות בתחילת המערכה השלישית, ובמשחקון השלישי שברה פאר כדי לעלות ל-1:2, ולאחר מכן ל-3:4. אלא שליזיקי שברה חזרה והשוותה ל-4:4. במצב של 5:6 לליזיקי השיגה הגרמנייה נקודת משחק, אך פאר הצילה אותה ושלחה את המשחק לשובר שוויון, בו כבר צעדה ביתרון מבטיח של 3:5, אך דווקא אז איבדה ארבע נקודות רצופות וליזיקי המשיכה לגמר.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully