וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: ירושלים ניצחה את ראשל"צ 75:82

עוד משחק מצוין של טרה סימונס (25 נקודות) הוביל את הפועל ירושלים ל-75:82 על מכבי ראשל"צ במשחק שפתח את ליגת העל

אז זהו זה, גבירותי ורבותי. חיכינו, ציפינו, התכוננו וכעת, חמישה חודשים אחרי שמכבי תל אביב הכניעה את מכבי חיפה בגמר הפיינל פור אשתקד, היא שוב איתנו - ליגת העל הקטנה והצנועה שלנו נפתחה הערב (שבת) במשחק המסקרן בין מכבי ראשון לציון והפועל ירושלים. בצל פרשת מוני פנאן, קיוו השחקנים, השופטים, הקבוצות והליגה עצמה להזכיר לכולנו שהכדורסל הישראלי קיים גם מעבר לחקירות, שמועות, וספקולציות מעט אפורות, והאמת? במידה רבה הם הצליחו. זה נגמר ב-75:82 להפועל ירושלים, אחרי כמה דקות לא רעות בכלל של כדורסל - בטח אם מדובר בפתיחת העונה.

שחקן הפועל ירושלים, טרה סימונס. יותם רונן
ממשיך את הכושר המצוין. סימונס/יותם רונן

וכמה טבעי זה שמשחק הפתיחה בליגה החדשה שלנו הפגיש שתי קבוצות מתחדשות בעצמן, בדמות המארחת מעיר היין והאורחת מירושלים למפגש פיקנטי למדי, שהפגיש מספר אקסים ירושלמים - בירנבוים, טפירו, אורלנד, מרקוביץ' - עם האקסית המיתולוגית. מנגד, גם ירושלים היא קבוצה חדשה בעצמה, שעוד הספיקה להרשים העונה כשזכתה בגביע ווינר מול מכבי תל אביב, וגם הערב הציגה כדורסל טוב לפרקים, לצד נפילות מתח רגעיות וטבעיות של תחילת עונה. טרה סימונס המשיך את הכושר המצוין בו הוא נמצא, וביחד עם דקות מצוינות של דיז'ון תומפסון, ירושלים פשוט היתה טובה יותר הערב. מנגד, אפשר לציין לטובה את ג'ייסון וולס, שחתם בקבוצה מעיר היין ביום רביעי בסך הכל, וכן את אבי בן שימול ורוד גריזארד שהיו לא רעים במספר דקות. מאיר טפירו, לעומת זאת, אמנם פתח לא רע, אך המשיך הרבה פחות טוב, וקלע באחוזים נוראיים (1 מ-8 ל-3), ממש כמו כל קבוצתו, שקיבלה 13 דקות משותפות מדלרון ג'ונסון ולארי אובאנון הפצועים. בהמשך, כך נראה, זה כבר יהיה יותר טוב.

המשחק נפתח צמוד, אלא שראשון הצליחה לברוח הודות לדקות מצוינות של ג'ייסון וולס, ואף הובילה 12:20 בסיום הרבע הראשון. ירושלים חזרה ברבע השני עם דקות טובות של סימונס, ובמחצית הראה לוח התוצאות 36:36. הרבע השלישי היה כולו ירושלים, בעיקר של נעימי וסימונס, שהפציצו מבחוץ כדי להעלות את קבוצתם ליתרון דו-ספרתי. ראשון עוד הצליחה לחזור ברבע האחרון וצימקה את הפער לשתי נקודות בלבד, אלא שירושלים ברחה שוב, ועל אף שהכתומים הצליחו להישאר קרובים לקראת הסיום, לטרה סימונס היו תכניות אחרות בנוגע לסיום המשחק, והוא דאג לשמור את היתרון, ואת המשחק כולו, בצד הירושלמי. זה נגמר ב-75:82 לזכות הקבוצה של גיא גודס, שממשיכה את הפורמה הטובה גם בליגה. נקווה שזה ימשיך גם מול רואן בגומלין היורוקאפ ביום רביעי הקרוב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מהלך המשחק

בירונבוים העלה בחמישיה את מאיר טפירו, אבי בן שימול, רוד גריזארד, ג'ייסון וולס, ארז מרקוביץ'. מנגד, פתח גיא גודס עם יובל נעימי, טרה סימונס, דיז'ון תומפסון, אורי קוקיה, ליאו ליונס. גריזארד פתח עם נקודות מהירות, ולמאיר טפירו לקחו 33 שניות בלבד כדי לעלות על הלוח גם הוא ולקבוע 0:4. ירושלים השוותה בעזרת נעימי, אלא שהנקודות של וולס העלו את הכתומים ל-4:11. הגנה טובה של ירושלים הריצה אותה ל-0:8 בדרך ליתרון ראשון במשחק, 12:13. נדנדת הסלים נמשכה, ויכולת טובה של מרקוביץ' בצירוף נקודות של בן שימול קבעו 12:20 למארחים בסיום הרבע.

הרבע השני התחיל בקצב מהיר, ושרון ששון עלה היטב מהספסל, אלא שמהעבר השני המשיך ג'ייסון וולס את הופעת הבכורה המוצלחת שלו, ושתיים של ליונס צימקו את היתרון הכתום ל-25:27. חמש נקודות של מאיר טפירו קבעו 27:32, 4 וחצי דקות לתום הרבע, אלא ששלשה של אוחיון ואסיסט לתומפסון עזרה לאורחת להשוות ל-34:34. השתיים בילו את הדקות הנותרות עד המחצית בהחטאות רבות, ואל חדרי ההלבשה ירדו הקבוצות בשוויון 36:36.

ראשון פתחה היטב את הרבע השלישי, אלא שמנגד, שתי שלשות גדולות של סימונס העלו את האדומים ל-43:44. הגארד שהצטיין בגמר גביע ווינר המשיך את הדקות הטובות, ירושלים הידקה את ההגנה, ורצה ל-43:50. סל יפה של נעימי העלה את הירושלמים ליתרון השיא שלהם במשחק, 45:56, שלוש דקות לסיום הרבע. האורחת קיבלה הזדמנויות נוספות להגדיל את היתרון, אך איבוד של סימונס לקראת סיום הרבע מנע זאת, ועם העליה לרבע המכריע הראה לוח התוצאות 49:59 לזכות החבורה של גיא גודס.

הכתומים פתחו היטב את הרבע האחרון, עם נקודות של גריזארד, ושתיים של מרקוביץ' צימקו את הפער ל-61:56, אלא שסימונס, מי אם לא הוא, העלה עם ירושלים חזרה ליתרון משמעותי, ודיוק נוסף של האורחת מחוץ לקשת קבע כבר 61:71. גריזארד ניסה להחזיר את הכתומים למשחק בעצמו, אלא שזה לא ממש עבד, ושתים וחצי דקות לסיום הובילו האדומים 65:73. נקודות יפות של בן שימול צימקו ל-75:72, ומהעבר השני התקפה קבוצתית נהדרת של ירושלים העלתה אותם ל-72:77 לקראת הסיום. בן שימול עוד צימק למינוס שלוש בלבד, אלא שגם זה לא הספיק. ירושלים דייקה מהקו, ונצחה בסופו של דבר 75:82.

סטטיסטיקה

קלעו לירושלים: טרה סימונס 25 (5 מ-7 ל-3), דיז'ון תומפסון 16 (5 מ-5 ל-2, 9 ריבאונדים, 5 אסיסטים), קווין פינקני 12 (9 ריבאונדים), יובל נעימי 10, ליאו ליונס 8, ברנדון האנטר 4, יוגב אוחיון 3, אורי קוקיה 2, שרון ששון 2.

קלעו לראשל"צ: ג'ייסון וולס 18 (6 מ-7 ל-2), רוד גריזארד 15, אבי בן שימול 14, ארז מרקוביץ' 14, מאיר טפירו 7 (9 אסיסטים, 4 איבודים), יהוא אורלנד 6, לארי אובאנון 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully