וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "בכל המחזור לא יגיעו לכמות מצבים כזו"

24.10.2009 / 17:20

מאמן בני יהודה ראה בסופו של דבר גם שערים, ב-0:2 על הפועל חיפה. ביטון: "ברוך השם שזה נכנס". דורה: הם היו עדיפים"

מגד גוזני

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

בני יהודה התאוששה היום (שבת) משני משחקים רעים ושבה למקום השני בעקבות הניצחון הביתי 0:2 על הפועל חיפה. הזהובים לא הפסיקו להחמיץ במהלך 78 דקות, עד אשר הגיעה הנגיחה המוצלחת של אלירן עטר וגאלה אותם. כך התאפשר גם למשה ביטון לכבוש שער ראשון אחרי שנה בה לא הבקיע בליגה, ובסיום שלוש נקודות מוצדקות למארחים והפסד ליגה שני רצוף לחיפאים, שגם איבדו באדום את בריאן חרסיסיץ'.

לוזון תמיד מכוון למעלה

"בכל המחזור הזה לא יהיו כמות המצבים שהגענו אליהם", אמר בסיום מאמן בני יהודה, גיא לוזון. "משחק ההתקפה שלנו היה מרשים, היו לנו עשרות מצבים. בסופו של דבר הסבלנות השתלמה לנו, אני מאוד מאושר בשביל אלירן ומשה, ובשביל הקבוצה בכלל. עבדנו מאוד קשה בשביל השערים האלה, ואני שמח מאוד שעשינו את זה. ברוב המשחקים אנחנו תוססים ומגיעים להרבה מצבים, אם היינו יותר מרוכזים היום התוצאה יכלה להיות שמונה או עשר אפס, אבל אין ספק שכמה קשה, ככה מתוק. השאיפות שלי בחיים הן למעלה, גבוה".

השחקן טוב במשחק, עמרי אפק, אמר: "זה היה משחק מאוד חשוב אחרי שני משחקים שלא ניצחנו ונעצר לנו המומנטום. אני פה כדי להביא את הערך המוסף, ואני שמח שהיום עשיתי את זה. כמובן שזה היה לגמרי מאמץ קבוצתי, וכולם נתנו משחק מצוין. עלינו עם כל הנשמה, וזה הערך המוסף שלנו".

אפק התייחס גם לכמות ההחמצות האדירה של חבריו: "אחרי שהגענו ללא מעט הזדמנויות אולי קבוצות אחרות היו מסתפקות בתיקו, אבל לא אנחנו. המשכנו ללחוץ וליזום עד שנכנס הראשון ואז גם השתחרר הפקק והבקענו את השני. מלכתחילה הצהרנו שהכוונה שלנו היא להתברג למעלה, אבל לא נעשה את זה דרך דיבורים, אלא דרך עבודה קשה במגרש. נבוא כל שבוע צנועים, ואם נבוא עם רמת מוכנות כמו היום, נהיה למעלה".

"ברוך השם שנכנס הגול", נרגע בסיום משה ביטון, שחיפש שער ליגה במשך שנה, עד שכבש בדקה ה-85 היום. "אני שמח מאוד. ברור שמבחינת התפקיד שלי אני צריך לתת יותר, אבל הכי חשוב שהקבוצה ניצחה ואנחנו מקווים להמשכיות".

ביטון נשאל לגבי האמון שגיא לוזון נתן בו גם לאחר כל ההחמצות, ואמר: "מלבד ההחמצות היה לי משחק טוב, ואני שמח שהוא השאיר אותי על המגרש. הרגשתי שבסופו של דבר אצליח להבקיע את השער, ובסוף זה קרה דווקא מהמצב הכי קשה. אנחנו משחקים די טוב ברוב המשחקים השנה, וגם במשחקים שלא ניצחנו שיחקנו טוב. אנחנו שואפים להיות בצמרת לאורך כל השנה, ואני מקווה שזה מה שיהיה".

דורה בנה על עקיצה

המאמן המפסיד, שלומי דורה, הודה שלהפועל חיפה לא הגיעו הנקודות: "נכשלנו במבחן התוצאה. מה שלא עבד זה שבני יהודה היו יותר טובים מאיתנו היום. אמנם הגענו לכמה מצבים, אבל בני יהודה הגיעה אולי לפי 3 או 4 מצבים ממה שאנחנו הגענו.

"חשבנו שככל שהזמן יעבור נוכל לעקוץ אותם בהתקפה מתפרצת", המשיך דורה. "זה לא קרה, וחבל. יצאנו בלי אף נקודה, אבל כל הקרדיט מגיע לבני יהודה. אם לא היינו סופגים את הגול הראשון אולי היינו מצליחים להבקיע, אבל הפנים קדימה למשחק הבא, מול בית"ר ירושלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully