וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פואנלבדרה ובורשטיין עדיין ללא הפסד

הישראלי שיחק 11 דקות בניצחון ה-4 ברציפות של קבוצתו בליגה הספרדית, 82:90 על אליקנטה. צסק"א ניצחה ברוסיה

צסק"א מוסקבה, יריבת מכבי תל אביב ביורוליג, השיגה היום (שבת) ניצחון חוץ קשה 79:82 על אניסיי במחזור השני בליגה הרוסית. צסק"א, שביום רביעי נזקקה לשלשה מטורפת של ויקטור חריאפה עם הבאזר כדי לגבור 65:66 על מארוסי ביורוליג, שוב נקלעה למשחק צמוד, נחלצה מפיגור ועבדה קשה מהצפוי.

צסק"א פיגרה 37:30 בהפסקה, אך מחקה את ההפרש ברבע שלישי טוב וירדה עם ניצחון שני העונה בליגה. רמונאס שישקאוסקאס הוביל את האלופה הרוסית עם 20 נקודות (4 מ-8 מחוץ לקשת) וג'יי אר הולדן הוסיף 17. ליונל צ'למרס היה הקלע הבולט של אניסיי עם 28 נקודות שעזרו רק למשחק מתוח.

*** ביוון אולימפיאקוס השיגה ניצחון ליגה שני, 78:85 על אריס סלוניקי בביתה של האחרונה. השחקנים של פנאיוטיס ינאקיס הובילו לאורך מרבית המשחק בפערים חד ספרתיים והשלימו את הניצחון הרבה הודות ל-24 נקודות של לינאס קלייזה המצוין. ג'וש צ'ילדרס הוסיף 17 וזה הספיק מול 27 של ארון מיילס ו-14 של קיקי קלארק בצד השני. פנאתינייקוס תפגוש מחר את אולימפיה לאריסה.

*** בספרד נפתח המחזור הרביעי ובדרבי קטאלוני הביסה ברצלונה 59:92 את חובנטוד בדאלונה, הבלתי מנוצחת עד היום. חואן קרלוס נבארו קלע 4 מ-8 מחוץ לקשת בדרך ל-23 נקודות עבור המנצחת והוסיף גם 9 אסיסטים. ג'יאנלוקה באסילה קלע 18 וריקי רוביו תרם 6 נקודות ו-10 אסיסטים. קליי טאקר הוליך את קלעי חובנטוד עם 14 נקודות.

מי שממשיכה להחזיק במאזן מושלם היא פואנלברדה של טל בורשטיין, שהערב ניצחה 82:90 את אליקנטה. הישראלי שיחק 11 דקות בהן לא קלע, הוריד 3 ריבאונדים ומסר אסיסט אחד. ג'ראלד פיץ' קבע שיא מועדון כאשר קלע 41 נקודות עבור המנצחת ואסטבן בטיסטה סייע לו עם 23 ו-8 ריבאונדים. את אליקנטה הוליך צ'מי אורטסון עם 20 נקודות ומריו סטויץ' קלע 12.

*** הליגה הקפריסאית יצאה היום לדרך, עם מספר נציגים ישראלים. קרבאנוס, הקבוצה אותה מאמן עדי אזולאי, ניצחה במשחק הראשון של הליגה 57:93 בביתה את אנאד ניקוסיה. במדי קראבנוס בלט בריאנט סמית', אקס גליל עליון, שקלע 19 נקודות. כרמלו לי, ששיחק בעונה שעברה במדי עירוני רמת גן הוסיף 15 משלו.

*** יריבת הפועל ירושלים במוקדמות היורוקאפ, רואן, ניצחה הערב 82:92 את לה מאן במסגרת המחזור הרביעי בליגה הצרפתית. אוצ'ה אנסונוו, אקס גליל עליון, הוביל את המנצחים עם 15, כשרלף מימס וניק לואיס הוסיפו 14 כ"א. 32 נקודות של דייוואריק ספנסר לא עזרו ללה מאן. הגומלין עם הפועל ירושלים ייערך ביום רביעי הקרוב, אז תקווה רואן להמשיך את הפורמה הטובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully