וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם חילופי המאמנים לא עזרו לטרק גרוזני

דינאייב ערך בכורה על הקווים, אבל קבוצתו הפסידה לסובטוב, חיימוביץ' נכנס כמחליף. 90 דקות לאוהד לויטה בהפסד ואלוויק

גם לאחר פיטוריו של המאמן, ויאצ'יסלב גרוזני, ומינויו של אקס בית"ר תל אביב, שאהין דינאייב לתפקיד המאמן, טרק גרוזני ממשיכה להידרדר. קבוצתו של הישראלי זאב חיימוביץ' נחלה היום (שבת) הפסד שני ברציפות, 2:0 מול קירילה סובטוב, כשהישראלי איבד לראשונה מאז עבר ממכבי נתניה את מקומו בהרכב.

טרק הגיעה לסמארה לפגוש את הקבוצה של יורי גזאייב, שלא ניצחה חמישה משחקים רצופים. הצ'כי הוותיק יאן קולר החל במהלך שהוביל לשער הראשון אותו כבש ולדיסלב איגנטייב בדקה ה-33. שש דקות לסיום חתם רומן אדמוב, המושאל מרובין קאזאן, את התוצאה הסופית חמש דקות לאחר שנכנס כמחליף.

חיימוביץ', שבשבוע שעבר הוחלף כבר לאחר 26 דקות של משחק, פתח לראשונה מאז הגיע לטרק על הספסל. הבלם הישראלי נכנס למשחק בתוספת הזמן במצב של 2:0. לאחר 26 משחקים, טרק ירדה למקום ה-10 עם 33 נקודות והחליפה מקומות עם קירילה, לה הפרש שערים טוב יותר.

* הולנד: אוהד לויטה שיחק 90 דקות בהפסד ואלוויק 1:0 לנאק ברדה, כאשר את שער הניצחון ספג בדקה ה-33 משער של אנתוני לורלינג. קבוצתו נמצאת במקום האחרון עם שלוש נקודות בלבד אחרי 11 משחקים.

* קפריסין: אפולון לימסול, קבוצתו של משה מישאלוב שלא שותף, רשמה הפסד ראשון העונה, כשנוצחה בביתה 1:0 (קונסטנטינו, 68)על ידי אומוניה ניקוסיה. בעקבות ההפסד איבדה אפולון את הפסגה לטובת יריבתה.

* סטנדארד ליאז' סיימה את משחקה נגד זולט וארגם ב-1:1. רמי גרשון ישב על הספסל. קבוצתו של הישראלי מדורגת במקום השלישי עם 21 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully